söndag 18 april 2010

SLAPPEDAG!!!

Slappedag med stora mått har det varit idag.. Jag tror inte jag gjort något vettigt idag.. Vaknade alldeles för tidigt så dagen har gått i trötthetens tecken.. Jag körde barnen till deras pappa idag och efter det har jag legat platt i soffan det mesta av tiden.. Ja inte när min bror och hans fru kom inom när de var på promenad..

Snart skall jag promenera till jobbet för sista natten av tre.. Sen är jag ledig i tre nätter då jag skall ta det lugnt och ladda för fyra nätters jobb.. Jobbar alltså två helger på raken nu som jag gör var åttonde vecka..

Igår var vi på Lidl och då fann jag dekorplats på rulle som var billigt.. Köpte en rulle med zebrarandigt som jag dekorerade lådan i tv-bänken som Emelie har på sitt rum.. Bra tyckte jag det blev i ett tonårsrum och det tyckte Emelie med..

Nu skall jag packa ihop lite atiraljer jag skall ha med till jobbet sen är det dags att promenera de 25 minutrarna det tar till da wörk..

Skall läsa lite bloggar senare, så då "ses" vi igen, vissa av er iaf ;-) Annars ses vi i morron igen.. Ha en bra natt och en härlig start på nya veckan..



12 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så snyggt med det zebrarandiga!

Kram Maud

Uttan sa...

Skönt med slappe dag.
Och så smart med dekorplasten.
Så bra det blev.

Ha en Goer Jobbnatt!
Kram!

Unknown sa...

hej
bänken blev super fin, hoppas du får en bra natt på jobbet samt en bra start på nästa vecka.

kram Catthie

Anonym sa...

Härligt med slappedag i bland. Det blev ju snyggt med zebramönstrat :-)
Ha det gott !!! Kram Annika

Nina sa...

Hoppas natten gått bra, trots för lite sömn. Idag håller du dig väl inte vaken hela dan?!!...

Snygg tv-bänk det blev med enkla medel :) Du är duktig på att hitta på!

Sov gott snart och ha sen en skön em och kväll!
Kram Nina!

Tjohalia sa...

Hej, läste din inlägg hos Vita som snö, ang pelagron, började jag småskratta för jag börjar tycka detsamma som du. Hi..
Snygg tv-bänk det blev!
:-)

Anonym sa...

Men så snyggt det där blev! Får nog ta en sväng till Lidl :)

Ha en härlig dag// Lena.

Cilla sa...

Vad läckert det blev på tv-bänken..
& vilken underbar blogg du har!!
En skön vecka till till!!
/ Cilla

Måddan - Himla lantligt sa...

Morning!

Så läckert det blev med Zebrarandigt. Behöver nåt liknande till ett barbord men Lidl har vi inte här tyvärr, kanske har turen att hitta nån annanstans...

Slappardagar har jag många av, så ha INTE dåligt samvete för att du tar dig en sån, ALLA behöver det ibland.

Ha en finfin vecka och ta hand om dig!

Kram

Måddan

Ett Vitare Hem sa...

det vart urläckert med det zebrarandiga och ibland behöver man slappedagar ;o)
Ha en underbar dag!
Kramis/LenaS

Västbacken sa...

Ha en skön vecka!

/Lotta

A home far away sa...

Härligt med riktiga slappardagar tycker jag:)

Ha en fin dag!
Kram Gunilla i Singapore

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade