fredag 23 april 2010

Shopping.....Igen...

Igår var det dags för paket igen.. Me like.. Fast det hade ju varit bättre om man slapp betala en del av paketen som dimper ner.. Igår var det ett paket från textilonnet.se som kom.. Där hade jag beställt hissgardiner till sovrummet.. Och givetvis ville jag ha upp dem med en gång så det var bara att plocka fram putsmedlet och börja plocka ner de gamla gardinerna, putsa fönster och upp med de nya.. Men så svårt det var att få dem att hänga snyggt, men med ett par nålar på baksidan så blev det ganska bra iaf och jag är nöjd.. Har velat ha sådana gardiner länge och nu så blev det av att jag beställde.. En ny lampa vill jag ha med, gärna en hängande i fattigmanssilver.. Skall kolla efter en sådan som inte kostar en förmögenhet..

Igår kväll så testade jag på att träna med Paolo med.. Det var flera på FB som pratade om honom så jag var med tvungen att införskaffa ett eget exemplar av Paolo.. Faller jag för trycket?? då inte jag ;-) I Topp Hälsa så fick man en träningsdvd som innehåller två träningskvarter, en som man tränar mage, rumpa, lår och den andra kvarten är fettförbränning.. Igår testade jag träningen för mage, rumpa, lår.. Puh vad jobbigt.. Har t.o.m träningsvärk idag.. Så den dvd'n är säkert kanon.. Ikväll skall jag prova den andra kvarten med fettförbränning..


Har ju jobbat natten som gick och skall jobba tre nätter till nu.. Sov till 15.30 idag.. Skönt när jag kan sova länge.. Träffade Patrick en kort stund, sedan skulle han skjutsa på sina barn.. Han kom hem i 10 minuter och nu är han på bowling med sina jobbarkompisar och jag träffar honom inte förrän i morgon..
Men när han kom hem de tio minuter innan han stack igen så hade han med sig tre röda rosor till mig :-D Så glad jag blev..

Nu snart skall jag fixa en kycklingsallad till mig och sedan kolla lite tv innan jag skall cykla till jobbet för att jobba natt två av fyra..
.
Njut av fredagen så mycket ni kan, antingen ni är lediga eller om ni jobbar som jag skall göra..



20 kommentarer:

Roses & Angels sa...

Så fina rosor du har fått. Och träning skulle jag med behöva och gå ner i vikt IGEN! usch men saknar motivation. JA kan man inte få vara rik en vecka eller nåt hihi! Ha en fin helg kram

Fröken Tindra sa...

Vilken fin gardin! Förstår att du är nöjd.
Den där DVD:n har jag också. Med den skillnaden att jag inte testat att träna efter den än... Men jag tröstar mig med att jag precis börjat träna på annat håll. =0)
Vilka underbara rosor du fick!! Vad glad du måste ha blivit.
Härligt foton på din katt i tidigare inlägg. De är för go´a de små liven.
Ha en skön helg trots jobbandet!

Kram!

♥ Fyra årstider sa...

Skulle med behöva putsa fönster.
Kram Lotta

Uttan sa...

Sååå fina gardiner har faktiskt kollat på dem också.Och vilken utsikt Ni har från fönstret.Kalas!!

Träning med Paolo jo jo det kommer att bli nått det ;o)
Jag har bäddat i husbilen och det var rena rama tränings passet för Mej.
Underbara rosor Du fick.

Önskar Dej en bra jobbnatt och en fin Lördag i morgon.
Kram!

Nina sa...

Men så fina rosor! :)
Skönt att du sovit ordentligt!
Den där dvd:n verkar kanon, lycka till med träningen.
Ha det nu så bra inatt!
Kram Nina!

Jannicke sa...

hei ;o)

4 netter på rad høres mye og slitsom ut! Men godt at du kan sove lenge, det hjelper godt på!

Likte den nye heisgardinen din!!

jeg var å trente i går... godt å bevege seg litt,
enten det er hjemme eller andre setder!

Lo litt da du skrev at du likte Ernst, men ikke røsten hans :o)
jeg har aldri hørt røsten til Ernst ;o) Hvordan høres den ut?? hihi..

God vakt i natt!

Klem J.

Inspiration i vitt sa...

Ååå så snygga hissar du har köpt Mia, passade perfekt, skulle oxå vilja ha hissgardiner någon stans i mitt hus. ha en fortsatt go helg och kram på dig/Ingela.

hemma hos lilla mej sa...

WOW vad snygga hissgardiner du har köpt.Det blev kanonfint.Jag ar oxå beställt till köket tycker att det ärbara så snyggt.Vad gullig att få rosor av Patrick-Då blev du väl glad.Önskar dej en fin dag när du vaknar senare.vännen Kramar Rita ♥

Roses & Angels sa...

Tack Mia! kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefina gardiner du köpt, det blev så fint. Och vad du är duktig som tränar, han Paolo är nog inte och leka med. Säkert jättebra träning. Gulligt av mannen och ge dig rosor.
Stor kram
AnnaMaria

Lilla Rummet sa...

Snygg hissgardin du köpt. Har själv sett en fr Alvas hus som jag är sugen på men jag vet inte om plånboken tillåter. Är farligt att gå hemma och vara sjukskriven lång tid och vara ute på inredningsbtiker.
Snygga rosor du fått.
Ha en härlig helg fast du jobbar.
Sov ordentlig bara vännen.
Kram Britt

Ofelias Hus sa...

Vackra gardiner !
Skulle verkligen behöva ptsa mina fönster också....

Gulligt att mannen din kom hem med rosor!


Kram,
Anette

Helena sa...

Å så snygga hissar! Å rosorna är ju för ljuvliga! Ha en härlig helg! Kram Helena

nettan sa...

mysigt med gulliga karlar.... ha en bra natt ... det tänker jag ha... kram N

Hanna sa...

Ha en bra lördagskväll!
Kram
Hanna

Unknown sa...

Springer förbi och önskar din en skön lördagskväll.

Kram

VARDAGSLYCKA sa...

Jättefina gardiner! Dom finns i Bromölla Möbelaffär också - jag höll i dom sist jag va där. Fanns i vitt o beige.

VACKRA rosor! *kärlek*

Njut av allt fint!

/Kram Lisette

Anonym sa...

Brevbäraren måste ha det jobbigt med så många paket du får ;-)
Kul att få lite vackra blommor.
Ha en härlig helg !!! Kram Annika

kallebodalantliv sa...

Vilken jättefin gardin du köpt ..jag hade också tänkt mig något liknande till vardagsrummet när vi är klara . du tränar och håller på ..det var väl dig jag såg häromdagen ute å gick ...du är så flitig ..trevlig helg ! kram jeanette.kallebodalantliv

fröken Sätterlund ✯ sa...

Vilken snygg gardin du har köpt till sovrummet :)

Vad duktig du är som tränar och håller i, jag är allt lite avundsjuk... ;)

Tack för alla dina gulliga, peppande underbara kommentarer hos mig, du är min allra trognaste kommenterare och jag uppskattar dig massor :) Du gör mig glad!

Kramar Therese

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade