onsdag 28 april 2010

Jobbedax..

Så var det åter dags att sitta av några timmar på jobbet i två nätter.. Jag hade ju gärna varit ledig nån natt till efter jag jobbat fyra nätter men det funkar inte schemamässigt att lägga det så.. Vi är ju bara två som jobbar på natten, vi varvar varandra så då går det inte lägga annorlunda.. Men jag skall snart vara ledig i en vecka.. På onsdag nästa vecka åker vi ju till Prag, då går jag av på onsdagsmorgonen, har semester över helgen och går på onsdagen veckan efter.. Skall bli skönt!!

Kanske våren är kommen än längre nere i Tjeckien och att det är lite varmare där, även om jag inte skall klaga på värmen idag.. Jag har suttit ute i t-shirt och uppkavlade byxor och det var riktigt varmt.. Tog mig en promenad med och jag var genom svett efter den.. Härligt!! Sommaren är på G..

Nähä mina vänner, dags att jobba lite.. Ha en bra natt så ses vi säkert i morgon..



11 kommentarer:

Ankan sa...

Här har det regnat idag & varit grått ja Aprilväder,,skönt att komma iväg en stund..jobba väl inatt=)

Nina sa...

Härligt för dig med en veckas ledigt och jag hoppas att ni får känna lite försommar på er resa.

Fina foton bjuder du på, som vanligt :)

Ha det så bra!
Kram Nina!

Sköna o Gröna Ting sa...

Mmmm.., Prag har jag bara hört gott om och jag tror nog att sommaren är där alleredan!
Om jag glömmer att säga det innan du far iväg på din sköna semester så önskar jag dig en..., TREVLIG RESA!!!!

Nu är väl ditt pass snart slut Mia och du skall få åka hem och sussa gott.
Hoppas natten gått bra....
Kram kram
Marianne

Pierre sa...

Nätter låter så tufft i min öron, men att vara ledig en vecka låter riktigt nice. Prag är nog riktigt fint nu. Ha en bra dag..eller natt! :)

Anonym sa...

Härligt med lite sol, men vi hade det inte så varmt här i går. Vad skönt att komma ut på lite semester.

Ha en härlig torsdag !!! Kram Annika

Tjohalia sa...

Jag beundrar er som ortkar med nattskiftet, även min mamma som nyligen pensionerat sig. Hon var alltid trött efteråt.
Ja, det blir skönt för er med en resa till Prag. Min arbetskompis blev överraskad bjuden av sin man till Prag över weekend.
De tyckte det var underbart och de avslutade med en thai massage innan de åkte hem. :-)
Kram.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tack för grattishälsningen. Möta våren i Prag, det kommer och bli härligt. Har några på jobbet som varit där och dom är lyriska. Skönt för dig och vara lite ledig också.
Ha det gott
Vårkram
AnnaMaria

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Visst e de mycket lättare & jobba när man har något & se framemot. Prag e super mysigt hoppas ni får fint väder så ni kan sitta på något uteservering. & bara skor man går mycket.Ha de så gott hörs snart igen.
Kramisar
Sus

hemma hos lilla mej sa...

Hoppas att det blir en kanonresa till Prag .Så du får njuta och mysa.Ha en härlig torsdag vännen Kramar Rita ♥

japp sa...

Heeij.. jaa, lyllos er.. som får våren såå mycket innan oss..
Nog har vi haft nån sån där riktig varm å het dag.. men nog är de luftkallt än fastän solen skiner för de mesta nu.

Tack för dina goa ord om min keramik.. Spillkumet blev jag jättenöjd me, å de blå skålarna.. de andra fick lite missfärgning, men de gör inget, de var ju inte bortlovat till nån så.

Hoppas du får en underbar Torsdag.. jag jobbar sista em ikväll, sen är jag ledig tills söndag, skull jobbat fre-lörd natt..skönt å slippa det.

ha de bra..kram på dej. Helén.

Malin - Ebbas änglar sa...

Nej men åhhh.... vad härligt Mia!
Hoppas du/ni får en underbar semester. Njut för mig oxå *blink*

Stor kram Malin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade