onsdag 21 april 2010

Ledig onsdag!!

Så var det onsdag och jag har ännu en ledig dag.. Gött!! Den skall jag ta det lugnt på.. Strax skall jag köra och hämta min mamma för att köra henne till Olofström för att handla..

Igår var vi ju i Karlshamn för att se om vi kunde hitta någon snygg skjorta tillPatrick, och det hittades.. Och jag hittade ju såklart med något.. Jag fastnade för denna tunika på H&M, hade ju presentkort där så den fick följa med hem.. Färgen gör sig inte riktigt rättvis på bilden..

Efter shopping så var vi på en Thai-restaurang och åt gott.. Mysigt att äta ute ibland.. Jag åt blandade spett med ris och jordnötssås och isvatten.. Smarrigt var det :-)

Så här såg det ut utanför fönstret i går kväll.. Snön vräkte ner och man undrade lite vart våren tog vägen.. Idag är snön borta men det är kallt så in i..

Tog lite bilder på Gusten idag, på den mittersta leker han med sin svans, han såg så kul ut..

Nu skall jag ta och fixa till mig för att sedan köra till Kyrkhult och hämta mamma.. Skall sen ta och läsa bloggar och se vad ni andra har för er..

13 kommentarer:

mo sa...

Javisst blir man lite förvånad när snön vräker ner efter ett par härlig vårdagar....men snart är solen här igen :)

Åh, Thai...så mysigt o gott. Snygg tunika med, annars imponerade inte H&M särskilt mycket i K-hamn, men klart bättre än inget H&M alls...

Ha en skön ledig dag, kram

Lilla Rummet sa...

Nä, snö vill man inte ha mera. Här är det 4 gr grått och kallt och regn i luften. Blir till att tända i kakelugnen idag.
Skönt att vara ledig.
Snygg tunika som fick följa med dig hem.
Vilken skön stil kissen har.
Glömde att säga att kakan jag bakade med banan och daim var riktigt god....var tvungen att ta en smakbit iaf, fast jag inte skulle....det var den karaktären.
Ha de gott
Kram BRitt

Nina sa...

Ååh vilka goa bilder på Gusten! :)
Kram Nina!

Ankan sa...

Snöat här med idag,,trist med kallt igen,,
Den vinterbilden är underbar,,lite som om hämtat ur Narnis,,,
Fin tunika oxå =)

LjuvligtLantligt sa...

Snöade här igår o haglade som bara den idag..nu lyser solen? Jag blir så förvirrad!
Snygg tunika!!
Kram Git

hemma hos lilla mej sa...

Vilken snygg tunika .Snöade så mycket hos dej i går det ar det inte gjort här tack åh lov.Men det är grått .Önskar dej en mysig kväll kramar Rita ♥

årstidens bästa sa...

Då är det här det ovädret varit idag. FY GALE!!

:((((((((((((

Hoppas på bättre väder till imorgon.

Kram
Linda

Roses & Angels sa...

Å det har då snöat här med, NU vill jag inte ha mera. SÅ söta bilder på kissen, är det din?? tack för att du har sånt förtroende för oss och våra saker Mia, det värmer! Liam är så ja men nu vill jag se han. hihi. Å så bra att du tyckte om asken din. Tack återigen för att du beställde av oss. Ha en underbar kväll! kram

Moonrose/ Vonneli sa...

Inte var det skoj idag att kika ut och mötas av snö och kyla...men framåt dagen blev det bättre och solen tittade fram :0)

Har också varit ledig idag, så skönt så skönt..

Nån bild tunikan kan inte se...

Så mysigt med restaurangbesök, det lät riktigt gott...

Gusten gör sig bra på bild, så fin han är.
Nog kan de bjuda på mycket skratt de små djuren.

Ha det gott!
kram Yvonne

Tidsmästarinnan sa...

Tjenare Mia,
det var en riktig snyggetunika det. Jag har fått tunikabegär, men en del har liksom helt fel modell för mig! Men den där var riktigt fin.
Kram kram!
Susanne

SoCal Helene sa...

Skönt med en ledig dag och inga måsten!! Härliga bilder på Kisse Missen, dom är ju bara för goa dom små liven ;0)
Hugs, Helene
ps. Du är alltid välkommen att komma och shoppa lite!!

japp sa...

åå, så fin han är Gusten.. puss på noosa.
Joo, det kostar ju å vara me, men fönster tjänar man ju in ganska bra ändå.. iaf här, för det är dragit överallt. Blev kanonfint me altandörren.. såå nöjd. Nu blir det bara en massa nosar överallt på den..hihih.

Hoppas ni blir nöjda me era fönster när det blir av.. det blir ni säkert. kram på dej, ha en fin Torsdag. Helén.

VARDAGSLYCKA sa...

Den tunikan funderade jag på fast i den andra färgställningen - i vit bakgrund o sen flerfärgad.... funderar lite till! :)

En forts go helg till dig, Mia!

/Kram Lisette

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade