fredag 30 december 2011

Snart nytt år =D

I morgon är det sista dagen på detta året.. Fy så snabbt det går, tycker vi nyss firade nyår..
I morgon på dagen skall jag iväg och plåta ett brudpar, vi skall vara ute.. Det har ju inte kommit någon snö som jag önskade till Nyår men det skall iaf bli någon minus och sol.. Sol är ju inte alltid så kul i plåtningssammanhang men jag har packat ner lite reflexskärmar så jag hoppas vi kan få till det utan att få fula skuggor i ansiktena.. 
Snö hade ju annars varit så snyggt på dessa bilder helst till brudens skor som är knallrosa och så snygga.. Jag skall plåta dem innan vigseln som skall vara borgerlig, sen skall jag ev med under vigseln och sedan med till festlokalen för att plåta släktingarna..
Efter det så är det hem snabbt för att fixa till mig för att sedan ta oss till festen vi är bjudna till.. 
Så som ni nog förstår blir det inget bloggat i morgon så därför önskar jag er nu
Klickar ni på bilden blir den större och lättare att läsa..

13 kommentarer:

Bella sa...

Gott nytt år!

Källeboda lantliv sa...

Vill bara kika in och önska dig ett Gott Nytt År! Hoppas du får en bra kväll ...kram vännen..jeanette.kallebodalantliv

Patricia sa...

Nyårs kramar till dig med .. och lycka till med fotandet idag, det går säkert jättebra för du är så himla duktig!

Kram kram
Patricia

Hanna sa...

Vill titta in för att önska dig ett Gott Nytt År!
Kram
Hanna

Lilla Brödhult sa...

Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Lycka till med fotograferingen idag oxå.. kram Helene

Unknown sa...

Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR. Kram Beijan

Vitt hus med svarta knutar sa...

Absolut är bloggen underbar där man möter många likasinnade och där man kan dela med sig av vardagens + och -. Ibland fungerar bloggen lite som ens samvete, speciellt när man utlovat löften;-)

Önskar dig och din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Kram,
Regina

Uttan sa...

Så roligt med alla fotouppdrag Du får.

Önskar Dej Gott Nytt År och Tack för i år så ses Vi nästa år igen;)

Kram ♥

A House With A View sa...

Vad häftigt med knallrosa skor på bruden :)))) Önskar dig en riktigt fin fortsättning på det nya året!!

Kraaaaaaaaaaam aka

Så Vitt Jag Vet sa...

Gott Nytt År! Tack för alla rara kommentarer som förgyller min vardag !
Kraam
Sanne

Åsa sa...

God fortsättning på det nya året önskar jag dej.
Roligt att du har fotouppdrag.

Kram Åsa

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Tack för din fina hälsning! Önskar dig god fortsättning på det nya året!

Kram kram

Hem och Lycka sa...

Gott nytt år! Kram Mia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade