torsdag 29 december 2011

En bra start!!

Efter en natt med dålig sömn, trots att det var första natten på evigheter jag inte hostade, så fick jag en bra start på dagen..
Telefonen ringde och i andra ändan fick jag frågan om vi var hemma, och ja det var vi ju.. Så vi fick besök av sötaste charmtrollet Erik på förmiddagen..
Och tur var det att han kom så jag fick lite energipåfyllning.. Ett sådant här leende/skratt har han mest hela tiden.. Kan smälta vilket fruset hjärta som helst..
Hans mamma Katta kom med två vita tavelhyllor som var för långa där de skulle ha dem, så jag köpte dem.. Nu skall jag väl ändå kunna få upp min tavelvägg på övervåningen.. Alla inramade bilder ligger under soffbordet och samlar damm.. Och där har de legat lääääänge..


Ha nu en fin kväll..


Kram Mia

12 kommentarer:

Bella sa...

Så söt!

Annelie L sa...

Det kan jag förstå att du fick energi av den lilla trollungen, det riktigt sprudlar om honom.
Kram till dig// Annelie

hemma hos lilla mej sa...

Bara så sööt .Kan tänka mej att han fyller på enegin.Ha nu en skön kväll vännen.Kramar Rita ♥

Hanna sa...

Vilken fin kille.
Kram
Hanna

Lisa sa...

Hej söta..Hoppas hostan gått över, Ja dom är väl för underbara de små liven. Har pussat på mina barnbarn i júlen så jag är såå nöjd. Önskar dig en underbar Nyårshelg och ett riktigt GOTT NYTT ÅR..

Kramar Lisa

Nina sa...

Ett riktigt charmtroll :)
Lycka till med tavelväggen, ska bli kul å se resultatet snart :)
Jag passar på att önska dig och din familj ett riktigt Gott Nytt År!

Kram Nina!

Nyanser av vitt sa...

Hej Vännen,
Vilken charmör :O)
Tittar in för att önska dig ett Gott Nytt År.
Kram Agneta

Lisa sa...

Hej igen ... Tack goa för blomsterråden men jag får nog inse att jag har Black fingers (ska ändå pröva dina råd såklart). Och inga Laila bakar talanger heller. Men bakverken vägrar jag visa,hahahh....

Kram Lisa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken gullunge, det var ett tag sen man hade såna charmtroll i huset. Önskar dig ett härligt fotoår Mia och GOTT NYTT ÅR!
Varm kram
AnnaMaria

Petra sa...

Önskar er ett GOTT NYTT ÅR!!!!!
kram Petra

Pierre sa...

Att få en natt med riktig sömn är guld! Ett riktigt Gott Nytt År till både dig och familjen. Hoppas ni får en trevlig nyårskväll!

Annika N sa...

Vilken söt kille :-) Kram !!! Annika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade