tisdag 27 december 2011

En skön ledig dag..

Jag trivs hur bra som helst med mitt jobb men jag är den förste att erkänna att jag fullkomligt älskar att vara ledig.. Idag är inget undantag.. Hade sovmorgon, gick och plockade lite här hemma och bara var.. 
En handling och en promenad är det enda vettiga jag har gjort känns det som, men skönt att inte göra mer..
Ikväll har vi grillat, antagligen sista gången för i år.. Vi grillar ju ute vilken årstid det än är.. Sååå gott!! Och så lite pro-points då jag bara åt kött och sallad.. Perfekt!!
Jag var och hämtade Amanda hos en kompis ikväll, packade in kamera och stativ i bilen och stannade vid ett ställe som heter Södra Sund här i Olofström, tycker det är vackert där och absolut nu på kvällen.. Strax innan man kommer dit kör man över en bro och där har de hängt ett "ljusdraperi" och det skiner så vackert när det reflekterar ner i vattnet..


Nu skall jag fortsätta sitta nersjunken i soffan fram till läggdags.. I morgon är det dags för jobb igen..
Ha en fortsatt fin kväll och natt..


Kram Mia

4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Låter bara så himla gött.Vad underbart med grillat.Bara så skönt att bara vara och göra det man vill.Ha en fortsatt skön kväll vännen.Många kramar Rita ♥

Pierre sa...

Låter som en skön kväll. Skönt att höra fler som har kameran med överallt :) ha en bra dag!

Roses & Angels sa...

Hej! Vilken skön kväll ni har varit med om. Så underbara bilder som vanligt. Tack gulliga för att du delar med dig av allt fin. KRAM♥
PS ja det hade ju varit synd att trycka upp kalendern med fel text. KRAAAM

Hanna sa...

Jag har också förmånen att få ha ett jobb som jag trivs otroligt bra med, men det är så skönt att bara få vara ibland.
Kram
Hanna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade