tisdag 20 december 2011

Tomten var här..

Så där ja.. Nu är det klart.. Tomten kom med alla klappar och lade dem vid granen..
Alla klappar blev så äntligen klara i eftermiddags.. Det var ju bara Patricks klapp för max 200:- som var kvar men nu så finns den i högen med..
I år lade jag alla klapparna i den fina äppellådan jag fick av Patrick i höstas.. Det är enbart mina barns julklappar i den och så de till Patrick med då förstås.. Patricks barns klappar ligger i en tomtesäck eftersom de skall fraktas till deras farmor på julafton..
När jag skall ge mina barn sina klappar vet jag fortfarande inte.. Amanda skall ev till sin pappa i morgon och då stannar ju hon där över julafton.. Jag jobbar kväll lillejulafton och sedan 12,5 timmar både julafton och juldagen, men klapparna skall de ju få på något sätt.. Men jag vill ju så klart vara med.. Men det ordnar sig säkert..


Nu blir det lite tv här och bara slapp. I morgon har jag min enda lediga dag denna vecka.. Skall då åka och klippa min pappa och städa lite här hemma..


Njut av er kväll..


Kram Mia

7 kommentarer:

Bella sa...

Ge dom en stor kram :) ;) hihi Näe, du finner nog ut ngt fint till dom. Kram kram och tack för alla fina kommentarer du lämnar i min blogg!

Anette sa...

Halloj
Jättefin gran och va fint med klapparna under;) har ju inga att lägga under än hi hi men ska ge mej iväg efter jobbet i morgon:)
Ha de så himlans bäst.
Kramen Anette

Anette sa...

Halloj jag igen;)
Glömde ju gratta dej till vinsten GRATTIS hi hi
Hihi måste bara tala om för dej att jag har inga småbarn hemma jag heller hi hi
Ha de bäst.
Kramar Anette

Vita Falkens Lantliv sa...

Så fint med klapparna i lådan! Ja inte är det så lätt att få till det med julen alltid, särskilt om man ska jobba dessutom, men klart det ordnar sig på något sätt:)

Kram Susanne

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Hoppas du hittar ett sätt att spendera lite tid med dina barn under julen trots jobb!

Kram Milla

Roses & Angels sa...

Hej söta du.Ja inte är de svårt att hitta klappar till dom små som älskar den figuren. TACK för att du rättade mig där =) man blir lite blind av att stirra på skärmen. Tack vännen♥ MÅ gott hörs mera kram

Ett Vitare Hem sa...

Åh så fina bilder!
Ha en riktigt fin dag!
Kram/Lena

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade