onsdag 14 december 2011

Presenter...

Jag gav ju Patrick en present i form av magsjuka för två veckor sedan och nu har jag fått en förkylning i present av honom.. Jag nyser och snyter mig hela tiden, skulle kunna ta jobb som ren nu i jul och hjälpa tomten att lysa upp vägen till alla barn..
Jag har jobbat idag och i slutet av de timmarna var jag helt slut och supertrött i kroppen och då kan jag ju berätta att jag inte har ett fysiskt krävande jobb.. Trodde jag hade feber men det säger termometern att jag inte har.. 
Väl hemma så startade jag upp med att laga mat och så fick jag för mig att jag skulle ta fram plastgranen som står på vinden.. Den är inte använd sedan jag bodde i lägenhet.. Så den står nu uppe i hallen, här nere skall vi ha en äkta gran.. Och var jag trött i kroppen innan så skall vi inte tala om vad jag var efter det plus att jag drog runt på snabeldraken ett varv med.. Jo jag vet jag är dum men ville ha det gjort..
På tal om presenter förresten.. Jag har ju inte köpt julklapp till Patrick än.. Vi har i år bestämt att julklappen endast får kosta max 200:- som vi ger varandra, vi skall köpa en större pryl (inget roligt alls tyvärr) efter jul så därför sa vi att det inte skall vara dyrare.. men jag har inte en blekaste aning om vad jag skall köpa.. Har ni något tips????? Hjälp mig!!!!
Just nu sitter jag i soffan och myser med alla ljusen ni ser på bilderna tända.. Kollar på Bondebröllop och om inte en allt för lång stund skall sängen uppsökas... En arbetsdag kvar innan jag har helg..


Nu blev det så där långt igen, jag är makalös på att skriva så mycket.. Om ni kommit så här långt så önskar jag er en härlig fortsatt kväll och en härlig torsdag i morgon..


Kram Mia

6 kommentarer:

Lilla Brödhult sa...

Usch ja att vara genomförkyld är inget roligt, hoppas du snart är piggare, sen får ni ge varandra lite roligare presenter hihi,,,
Mysiga bilder du visar,, ja det är inte lätt med julklappar, du funderar på om det är något han behöver han kanske gillar att gå på bio,,,
Ha det så gott och krya på dig kram Helene

Källeboda lantliv sa...

Ja du det var inte lätt .. 200 kr ..får man inte mycket utav .. Hm !.. Ett år så köpte jag ett häfte med rabattcheckar på massage, bio, middag,egen vald aktivitet mm .. Det var uppskattat .. Varar ännu .. Hi hi ..du kan ju göra ihop ett häfte själv ..,kanske en flaska vin till .. Eller ett gott rakvatten .., man vill ju ge en personlig present ...tradigt ! Med förkylning .. Krya på dig ! Julkramar Jeanette. Kallebodalantliv

Tidsmästarinnan sa...

åh nej, krya på dig vännen!
Oh jag vet, julklappar är så svååårt. Jag var på stan i två timmar efter jobbet idag och hittade en (1). Hm.
Hoppas du snart mår bättre.
Kram kram!
Susanne

Bella sa...

Krya på ända nerifrån Malmö / bella

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en fin gran, fördelen med fejk är att dom är så täta och snygga. På lördag ska vi dra till skogs, men det är svårt och hitta en riktigt fin gran. Såg att dom rear kläder redan, vet att KappAhl har goa tröjor bla i fleece. Kanske något för Patrik...
Kramar
AnnaMaria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Glömde ju skriva krya på dig
Kram
AM

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade