onsdag 21 december 2011

VinnarMia och kolaMia..

Idag fick jag lite post =) Inte bara julkort utan ett paket med.. I det paketet fanns ett fint hjärta som Uttan med bloggen Hemma hos oss har gjort.. Jag vann det hos henne, man skulle gissa hur många tomtar hon har hemma och jag gissade på 172 och hon har 171.. Rätt bra gissat av mig om jag får säga det själv.. Och då vann jag ju detta fina hjärta som hon själv har sytt..
Häromdagen gjorde jag smarrigt godis som fler än jag gillade så det sinade snabbt, fick gömma burken.. Men idag tog jag och gjorde fler.. Receptet hittade jag hos Anna med bloggen Vita rosor och förgätmigej, hon har själv hittat på receptet och det har hon gjort bra.. Receptet hittar ni HÄR!! Jag fick inte dem lika vackra som Anna men goda var de..
Nu kollar vi Ernst och får än mer julkänsla.. Det där huset han är i skulle jag vilja ha här ute i trädgården och ha en studio i den =) Vilken dröm..


I morgon jobbar jag igen, känns futtigt med bara en dag ledigt, men glad att jag har ett jobb så jag skall glatt gå dit i morgon och resten av veckan..


Massor av JulkänslorKramar..
Mia

6 kommentarer:

Anette sa...

Halloj Mia
Grattis till din vinst ;)jag vann också ett likadant,dom är jättefina och så stora ;)
Ha de så bäst.
Kramen Anette

Patricia sa...

Grattis till fina vinnsten, hon gör så fina saker med sin symaskin den där goa Uttan, jag har med fått ett fint hjärta för något år sen .. =)

Åhh .. det där godiset lät och såg otroligt gott ut! .. =)

Förstår att det känns fjuttigt att vara ledig en dag, det hinner man liksom knappt njuta av .. =)

Ha det bäst!
Kram Patricia

Inspiration i vitt sa...

mmmm så mycket gott hos dig Mia. Tur hade du oxå att du vann det fina hjärtat. Stor julkram till dig/Ingela.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, det var väldigt bra gissat. Så stort fint hjärta du vann. Idag har jag gjort lite julgodis också.
Om vi inte hörs mer före jul önskar jag dig en riktigt
♥ GOD JUL ♥
Julkramar
AnnaMaria

Maritha sa...

Grattis till vinsten, den var jättefin!

Det godiset såg gott ut men jag håller mig från att göra sånt, har ingen karaktär alls att låta bli och det är nog mycket frestande runt julen :o))

Visst var Ernst program bra och de var ju I Jukkasjärvi och såg isskulpteringen, det är ett imponerande ställe som du ju absolut ska resa och titta på!!! Då kikar du förbi hos mig också vet ja!!

Nu får vi vila lite innan jobbhelgen och hoppas alla andra har en fin helg för det får ju du och jag också även om vi jobbar!

Kram Maritha

Hoffmans Design sa...

Oh vad goda dom såg ut. MUMS
Tack för tipset med texten det skall jag kolla in nu. Kram Hoffmansdesign

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade