onsdag 25 april 2012

Regn Regn Regn

När det gäller regn, då har ta mig tusan SMHI alltid rätt.. Idag har det regnat i stort sett hela dagen, mer eller mindre.. Skönt att vara ledig ändå men lite sol hade ju inte skadat.. Nu skall jag ju jobba 4 dagar från i morgon så då skall ni se att solen visar sig..
Jag startade dagen med att köra till Näsum för att besöka veterinären, men inte med någon av katterna utan jag köpte kattmat.. Det är dyrare mat men sådan skillnad på framförallt Gustens päls när han äter det, fäller knappt något i jämförelse med när han äter livsmedelsbutiksmat, så det är det värt.. Och det är ju bättre mat så är det ju bara.. Kollade på ett veterinärsprogram för något år sedan och där sa de att det finns inte någon mat i butikerna som innehåller det katter och hundar behöver och likadant har min veterinär sagt.. Och jag tror dem..

Idag har jag haft ett litet besök, besöket hade samband med telefonsamtalet igår.. Lite kul var det allt, men ni får vänta med att få reda på vad det handlade om ;)
I morgon har det gått en vecka som jag har gått efter LCHF och jag tycker det har funkat bra, så nu får jag se i morgon om vågen tycker att det gått lika bra.. Vill ni veta hur det går och hur jag klarar det så är ni välkomna till min nya blogg, Mias nystart med LCHF..


Nu skall jag göra ett kvällsmål här och sedan kika på Halv åtta hos mig där en bekants mamma är med, Ann som bjöd på mat i måndags..


Njut av kvällen och ha en bra torsdag..


Kram Mia

6 kommentarer:

Nina sa...

Nu blev man lite nyfiken på vad det var för samtal :) Lät som nåt skoj iaf..

Vad roligt att du känner den ena deltagaren i Halv åtta. Ett bra program tycker jag.

Önskar dig en fortsatt fin vecka!
Kram Nina!

Tess på Tilda och Mamma sa...

Här i norr lyste solen hela dagen i går känns som ett under efter en månad utan(känns det som i alla fall). Måste kolla in din andra blogg har själv varit utan bröd,pasta och potatis i en månad och det känns jätte bra jag saknar det inte ens.Ha en bra dag/Theres

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Igår hade vi sol här, men idag är detta eviga regn tillbaka. Nu ska jag kolla din nya blogg, är jätteintresserad av hur du äter.
Varm kram
AnnaMaria

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Tack för din kommentar!
Hoppas att värmen kommer nästa vecka.
Kram Anette

Anonym sa...

Vilken härlig blogg du har:) Jag är nu följare på FB.

Vill du ha inrednings-inspiration samt delta i en tävling kan du kolla in min blogg:)
Ha en kanonvecka

LOVE Maria på inredningsvis

Annika N sa...

Låter ju bra det där fodret, vad är det för sort ? Har haft funderingar på att byta länge men inte kommit till skott. Trött på alla burkar det blir efter katternas mat.

Ha en fin torsdag !!! Kram Annika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade