söndag 29 april 2012

Över!!!

Långa jobbehelgen är över för denna gång.. Och jo, den gick snabbt trots att jag jobbar 12,5 timmars pass både lördag och söndag..
Haväng 2011
Angående inlägget och artikeln som jag var med i igår så måste jag ju tacka för alla fina kommentarer både här och på fb..
Och så det där med medelsvensson, nä det finns ingen sådan.. Det finns ju såklart medel av allt men det finns (nog) ingen människa som prickar in alla "medelgrejer".. 
Vill ni läsa artikeln så hittar ni den HÄR!!!
Jag är nog ganska vanlig men också lite ovanlig, ja som ni alla är... Vi är unika var och en på sitt sätt..
Ale stenar 2011
I morgon är det Valborg och därmed aprils sista dag.. Om det är fint väder, vilket de har sagt att det skall vara så blir det nog att vi går och kikar på majbrasan.. Ett par kompisar till oss sjunger i kören Tonsättarna och de skall sjunga innan de kör igång och eldar, så det måste jag ju lyssna på.. Lite grillat har vi tänkt med, eller jag har tänkt det iaf.. Vi skriver ju matlista var vecka och i morse innan jobbet så skrev jag några av dagarna så då blev det grillat i morgon =)


Elda försiktigt i morgon och njut av att det är VÅR!!


Kram Mia

10 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Vackra bilder! Så kul att få vara med i ett repotage:)
Det stämde väl si så där på mig med....men rätt intressant och kul läsning.

Kram Susanne

Jenny sa...

Hej Maria!
Vad kul med reportaget!

Ha en skön Valborg!

Kraam Jenny

Katta sa...

Ja då är du verkligen jätte värd det vännen!!! Skön artikel!!! <3 kram

Maritha sa...

Så skönt att du har jobbhelgen klar nu och får lite vila!

Ja det var ett fin reportage och jag får snart hem den i lådan tack vare Mona som skulle skicka den till mig :o))

Ha en skön Valborg!

Kram Maritha

Viola sa...

Ha nu en trevlig valborgshelg, här har vi underbart vårväder :) kram

Lilla Brödhult sa...

Det var ett kul reportage du hade i förra inlägget,,,

Ja njut nu av solen och ha en trevlig valborgshelg...
Kram Helene

Annelie L sa...

Jösses så vårfint du gjort det här inne <3
Ville bara ge dig en kram och önska dig en härlig valborg.
Kram //Annelie

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vi ska nog åka iväg och kika på lite Valborgsfirande, det var några år sedan, men ikväll är det ju underbart väder.

Det var roligt att du vann hos mig=)

Önskar dig en underbar Valborg!

Kram,
Regina

Eva sa...

Hej Mia!
Kul att se dig i BLT-reportaget.
Vilken fin blogg och vilka vackra bilder du tar.
Vi har träffats några gånger i Furuboda på Helena's sommarläger när jag assisterade henne lite.
Hittade några läckra resept på din LCHF blogg, vissa får jag göra om lite eftersom jag inte äter kött, tack för dem.
Kram från Eva

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Skojigt reportage :O) (Där lär ju aldrig jag hamna som har ett gårdsnamn som efternamn ;)

Tittar in för att önska dig en trevlig Valborg! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade