torsdag 26 april 2012

Ljus!!

Vilket ljus vi har ute nu ikväll.. Hade varit perfekt att plåta ute nu, gärna porträtt.. Men jag får hoppas på bra ljus när jag har chans att plåta porträtt..
Nästa vecka skall jag plåta i studio och då är det en liten söt 6 månaders gosse, skall bli så kul..
 Sen rullar det på med några studentplåtningar och baltjejer.. Där hoppas jag verkligen att vädret är på vår sida för det är utebilder som skall tas då.. 
Två brudpar skall jag med fotografera i sommar och då MÅSTE vädret vara bra.. Det behöver absolut inte vara strålande sol, helst inte strålande sol skulle jag vilja säga.. Men inget regn tack.. Tyvärr kan jag inte ta bilderna då det oftast är bäst ljus på sommaren och det är på kvällen..
Idag är det enbart 41 dagar kvar till Sweden Rock Festival.. Längtar!!! Jag skall ju plåta där för andra året..
Sen i sommar skall jag också fotografera på Tivolirock i Kristianstad, andra året för mig där med.. Och i slutet av sommaren så skall jag på Helgeåfestivalen i Knislinge och fotografera för tredje året men första året som jag skall fotografera just för Helgeå, så mina bilder kommer att ligga på alla dessa festivalers hemsidor sedan..

Idag har jag jobbat på förmiddagen, i morgon skall jag jobba kväll och på lördag och söndag blir det heldagsjobb (8.30-21), så jag vet vad jag skall göra i tre dagar nu..

Idag har jag min första vägdag sedan jag började äta efter LCHF.. Hur det gick?? Ni kan ju kolla in HÄR för att få veta ;)

Kram Mia

2 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Hej kul o få fota en massa, ja förstår att vädret kan spela stor roll i bland.

Va duktig du har varit med Lchf!
Jag skrev av receptet på linfröbullarna, ska helt klart testas. Jag har kört lchf sen 1 februari. Har väl inte så många kilo o ta så de har gått lite segt. Har iaf tagit 3,5 kilo. Nu äter jag lchf i veckorna o unnar mig lite av det jag vill på helgen.
Mitt sockerbegär har iaf blivit bättre.
Har du sett att de finns ett typ lchf bröd o köpa? Nystart heter det o har mindre än 5g kolhydrater per skiva. Det tar jag till när jag inte har bakat eller när jag känner extra sug efter vanligt bröd. Mitt köper jag på ICA maxi o de finns i vitt, mörkt o med blåbär.

Kram Camilla

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad roligt att ha en massa fotojobb att se fram emot och jag hoppas verkligen att du får precis det rätta ljuset du önskar för dessa tillfällen.

Vad bra det har gått med första LCHF-veckan!! Det gäller ju verkligen att hitta någonting som passar en själv, likadant är det med träning och motion=)

Ha en fin fredag och jag hoppas du får koppla av emellanåt under ditt intensiva jobbpass!
Kram,
Regina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade