fredag 15 maj 2009

Vad tråkigt..

Har upptäckt att har man inte en nyare version av Word, där jag har hämtat mitt teckensnitt, så ser man bara ett tråkigt teckensnitt hos mig..
Trodde det blivit ngt fel först när jag var inne på en av våra stationära datorer hemma som jag inte lagt in word på men fattade sen att det var för att det inte fanns på datorn.. Och nu på jobbet så är det bara en äldre version som inte har det teckensnitt jag valt..
Och eftersom det teckensnitt jag valt var tvunget att skrivas med "large" här för att man skulle kunna se det så blir ju dessa bokstäver stora som hus om man inte har rätt word i datorn.. Så nu hoppas jag att ni som mot förmodan läser min blogg har en nyare version av word :-D

Vi ses mer i morron.. God natt på er..
Jag vaktar världen medans ni sover..

Kram
Mia

1 kommentar:

Pia sa...

Härligt med någon som vaktar världen åt oss!

I min dator syns Din vackra textfont! Har själv försökt i två veckors tid att ändra font på min blogg men inte fått till det... så jag beundrar Din så länge!

Kram!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade