tisdag 19 maj 2009

Ledig tisdag!

Solen har visat sig idag och värmt så gott.. Ja det kom lite moln ett tag som såg ut som de ville släppa lite regn men de var snälla mot oss och höll igen..
På fm var jag och Patrick hos hans föräldrar en snabb runda men vi hann med lite fika, tyvärr.. Jag skall ju inte äta sånt gott men det är ju så svårt att låta bli.. Vad det goda var?? Jo hans mamma hade gjort rabarberkaka med vaniljsås till.. Går ju inte att bara titta på den fast jag borde.. Jag har just nu jättesvårt att hålla mig ifrån sånt mumma.. Vi hade lite kakor i skafferiet, ja hade.. Jag har ätit av dem idag, ja sonen hjälpte mig tack och lov annars hade jag väl smält i mig alltihop själv..
Senare var jag och sonen hos mina föräldrar där jag "stal" lite rabarber som jag gjorde i ordning och sedan frös in, de får bli ngt gott en annan dag..


Nu ikväll har jag gått en lång runda för att döva lite av samvetet.. Jag tog kameran med för att ha lite bilder att lägga in här så här kommer några av bilderna..

Detta är en gammal källa som finns i Olofström som kommunen har fixat till och sedan har en kvinna i kommunen gjort troll och satt i den.. Himla mysigt och fint..





Här har jag nästan kommit hem.. Detta är sjön Halen i vackert kvällsljus..



Några hus hemifrån så stod dessa vackra syrener i en trädgård.. De doftar så oerhört gott och de är så vackra.. Synd att de blommar över så fort bara..

Nu sitter jag slängd i soffan med en mugg te och har precis ätit en macka och dricker gott te.. Hoppas ni oxå har en bra kväll..

Sov gott sen när det blir dax för det..

Kram

Mia

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade