måndag 18 maj 2009

En bra måndag..

Ja denna måndag har varit riktigt bra.. Det ösregnade när jag gick hem från jobbet i morse men det var ganska skönt och det känns himla bra att lägga sig och sova när det är sånt väder..
Jag sov några timmar och när jag vaknade var det strålande solsken och varmt ute, perfekt!!
Körde till Maxi för att handla lite, köpte en vaxduk till bordet på altanen men den passar inte in riktigt men jag kände att vi måste ha en så när jag hittar en som passar bättre till våra turkosa dynor så får jag köpa en ny duk.. Vill gärna ha en vit..


Har sen nu ikväll varit ute på en lång promenad, måste ju försöka bli av med lite av volangerna som är runt magen..

Här kommer bilder på en del av det jag handlade igår.. Det jag köpte till dottern tog hon ju med sig till sin pappa när hon åkte dit igår och så beställde jag ju en nyckelring med som nog kommer i veckan..
Armbandet med texten STOLT MAMMA.. Precis vad jag är till mina fantastiska barn..

Halsband med texten LIFE och ett hjärta i en snurrad läderrem..

Morsdagspresenter till min mamma och till sambons mamma.. FARMOR MORMOR till min mamma och STOLT FARMOR till sambons mamma..

De båda halsbanden i sin helhet...

Ha nu en underbart bra fortsatt måndagskväll...

Kramar

Mia

1 kommentar:

MO sa...

Vad mycket snyggt du handlade...jag önskar mig av barna i morsdagspresent ett sådant halsaband, antingen stolt mamma eller älskad mamma (vilket jag hoppas att jag är;)

Dekorplasten har jag köpt på Jämshögsfärg (tror det heter så va?), o den är väldigt lätt att "jobba" med, sitter där den ska (inte som Ikeas som bara ramlar ner).

Tack för gratulationen på bröllopsdagen, vi har ju inte firat sådär precis, har precis kommit hem från mamma o pappa, hela familjen har varit där o duschat då det inte går hemma just nu....vilken lyx det är att kunna ta en dusch eller ett bad hemma inser man nu.

Ha de fint kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade