söndag 23 maj 2010

Trötter!!

Usch vad jag är trött.. Blev ju inget sovande igår och så jobb i natt och för lite sömn idag.. Vaknade redan 13.20 och det var alldeles för lite sömn, men kunde inte sova mer..

Så efter frukost drog jag ner till marknaden i byn, Holjemarknad.. Där spelade Playtones så jag plåtade dem och lite annat på marknaden.. Det är ju Lions som ordnar denna marknaden var år och Patrick är medlem i Lions så han har tillbringat måååånga timmar där nere.. Nu är han där och plockar ihop tält osv.. En kille i Lions ville jag skulle upp på scenen och ta bilder därifrån över publikhavet som lyssnade, så det gjorde jag.. Så jag har stått på samma scen som Playtones, det ni.. Ha ha..


Denna underbart söta Amstaffvalp var jag ju bara tvungen att plåta.. Så jäkla söt.. 4 månader var hon och så glad när det var nån som ville prata med henne...

nu skall jag försöka vila en stund innan det åter är dags att promenera till jobbet för en natt där..
Ha nu en bra kväll alla mina fina läsare :-)



5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag tror jag vet en som kommer och bli lite trött inatt, du kommer och sova som en stock imorgon. Roligt med marknaden, och det var en väldans söt hund du träffade. Och musikunderhållning fick ni också, inte fel.
Ha det bra på jobbet
Kramar
AnnaMaria

LOPPISLIV sa...

Hejs svejs trötter! Här är en annan som också är lite trötter idag, nyss hemkommen från Gbg där vi tillbringat vår helg och missade därför hela marknaden iår. Ena sonen sprang Göteborgsvarvet, ohhh så trötter jag blev att se alla duktiga människor springa :-) såg riktigt jobbigt ut...hihi Ha en underbar söndagskväll. Kram kram P

kallebodalantliv sa...

Kvällen på dig ..ja nu blir det tyst i vår lilla håla igen ..hi,hi..fast marknaden var inte mycket att ha tyckte jag ..mest skräp där ..men faktiskt så köpte jag en stor lykta där ..jättesnygt blev det när jag kom hem med den ..Nu måste du vila upp dig ...tänk på hälsan viktigt med minst 7 tim sömn ..ha en bra kvälla ! kram jeanette.kallebodalantliv

Vit som snö sa...

Härligt med marknad o musik! Mindre härligt med din trötthet, du får ta igen det, sömnen är ju så viktig. Jaa, jag har ju sömnbrist själv o vet att det tär!
Tack för att du är med i min utlottning!
Kram Cilla

hemma hos lilla mej sa...

Vad mysigt med marknad.jag då är ju bara så duktig på att fota.Ja ha det är ju inte alla som får vara med Playtones.Skoj Vad jobbigt att du är trött.Hoppas att natten blir bra vännen.Önskar dej en go start på nya veckan .Kram Rita ♥

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade