måndag 24 maj 2010

Gillar du att fotografera??

Älskar du som jag att fotografera??? Ta då chansen att försöka bli Testpilot av Canon 550D genom smartson.se.. Klicka HÄR så kommer du till sidan där du anmäler dig..

Så här skriver smartson.se:

Smartson söker fyra Testpilotsteam med två Testpiloter vardera till Canons nya systemkamera EOS 550D. Samtliga åtta Testpiloter utrustas med en kamera.
Om du blir uttagen som testpilot får du testa kameran kostnadsfritt i en månads tid. Du förbinder dig endast att svara på ett webbaserat frågeformulär samt skriva i egen blogg eller i gemensam blogg som Smartson skapar åt Testpiloterna. Efter genomfört test får Testpiloterna behålla kameran.Vi kommer även att genomföra en tävling mellan Testpilotsteamen där Smartsons användare får rösta på bästa stillbild och videoklipp. Canon står för alla fraktkostnader. Anmälningstiden går ut den 30:e maj 2010.

Lycka till önskar jag er och jag önskar lycka till till mig med min ansökan med teamlaget WinJoh... Hade varit så underbart kul att få prova denna otroligt fina kamera.. Och tänk om jag fått prova denna kamera på Sweden Rock, se hur den är att ta bilder på scen när det är mörkt.. Vore häftigt!!



5 kommentarer:

Tina sa...

Godmorron min vän.
Å, det ser ju ut som min kamera =)

Hoppas du haft en fin helg vännen.
Tack för din hälsning. Här går det inte ens att kamma ändå.. fniss... men inte så konstigt kanske... den ena ( Ellen ) blev misshandlad av en kam / borste, i sitt förra hem & lilla busan älskar att bli kammad..men BARA på HENNEN villkor =)
Önskar dig en unbderbar Måndag!! Hoppas du mår bra.
Varm kram Tina

Anonym sa...

Lycka till med både sektmötet i kväll, och att förhoppningsvis få testa kameran.
Ha en kanondag !!! kram Annika

årstidens bästa sa...

Hallå där!

Hoppas du är den Lyckliga vinnaren.

Kram
Linda

Lilla Rummet sa...

Godmorgon!
Hoppas du haft en härlig pingsthelg.
Skulle behöva en ny kamera. Har nu en Sony Cyber shot som jag köpte för ca 3 år sedan, men är inte nöjd med den. Har tittat på denna modell för någon månad sedan så jag får väl anmäla mig och se vad som händer. Tack för tipset.
Ha en härlig dag.
Kram Britt

Roses & Angels sa...

Å e sån kamera skulle ju inte sitta illa. Borde kanske testa, vi får se. Hoppas du haft en fin helg. Ha en fin dag kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade