tisdag 24 augusti 2010

Smyckesreklam ;-)

Idag kommer bloggen inte vara som vanligt utan jag skall göra lite reklam.. Jo jag vet att jag gjort det innan för samma produkt, men jag tycker dessa produkter är så fina..

Det gäller alltså min (fb) vän Åsas fina egengjorda smycken.. Gå in på hennes sida och kika på allt fint.. Jag vet att det skall komma in mer bilder på smycken så kolla med jämna mellanrum.. Och så får jag skryta lite med att några bilder på hemsidan har jag plåtat och fler skall det bli.. Får hem lite fler smycken som skall avbildas av min kamera i slutet av veckan.. KUL!!

Så leta er in HÄR!! så hittar ni Åsas hemsida..



.
Bor man i närheten av Karlshamn kan man boka in en visning i hemmet.. Bjuda in en hög med smyckesgillande folk och ha en trevlig visning av fina smycken..
Och bor man i närheten av Olofström så tycker jag man skall ta sig till Skördedagen d. 11/9 där Åsa står och säljer smycken och hennes man står och spelar med sitt band PPM..
.
Jag sitter som vanligt på jobbet men när jag går av i morron bitti är jag ledig i två nätter..
I morron skall jag plåta två härliga busungar, om vädret tillåter så det hoppas jag verkligen..
Njut av natten och ha en underbar onsdag..



12 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder :-) Hoppas du har bättre plåtarväder än här för det är rena höst stormen :-((

Ha en skön onsdag !!! Kram Annika

Penseldraget sa...

tack snälla mia för dina rara rader...hoppas du har de bra
kram pia

Uttan sa...

Vackra smycken och fina bilder kul fotojobb.
Skördedag i Olofström låter kul men lite långt bort.

Hoppas Du får sköna lediga dagar.

Kram!

EM sa...

Fina smycken! Trist väder... hoppas du får en bra plåtning ändå-
kram elsamarianne

Nina sa...

Ja, dom är verkligen fina, både smyckena och fotona! :)
Ha nu en skön ledighet!
Kram Nina!

Signe 1 sa...

kanonfina smycken din vän gör, och fotona är lovely!!:-)

kramkram sofia

Penseldraget sa...

hej igen
tack för beställningen =) ska göra dom i svart o vitt..kanske marilyn får röda läppar ?? priset för dig är 200 st.
kram pia

[ c o y o t e ] sa...

Hej där..

Va inne och tittade.. And I Love!!
Ska in imorgon med en beställning..

Snygga foton!

Kram Mia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hon gör jättefina smycken din kompis, och så har du fotat dom så bra. Ett bra foto är den bästa reklamen. Kul och dra ihop ett tjejgäng och ha smyckesparty, det kommer och bli populärt.
Kramar
AnnaMaria

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Mycket vackra smycken det där och vackra bilder!
Ha en bra dag! Kram Milla

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka fina bilder! Kanon!
Kram

fröken Sätterlund ✯ sa...

Jättefina smycken och underbara bilder. Du är verkligen jätteduktig. Det syns att du älskar att fota :)

Hoppas det gick bra att fota barnen!!

Många kramar Therese

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade