torsdag 26 augusti 2010

Nu så..

Idag blev det äntligen av att jag plåtade de fina busbröderna Linus och Liam igen.. Vi hade bestämt igår men det regnade och blåste så hemskt så vi sköt fram det och idag har vädret varit mycket bättre.. I somras plåtade jag dem också med lite varierat resultat.. Linus som är 4 och har en hel massa myror i brallan, precis som det skall vara.. Myrorna var kvar idag en jag tror att de inte var riktigt lika många så jag hann att fånga honom på några bilder.. Lättare att fånga lillebror Liam, 9 månader, som än inte kan gå, men inte lätt ändå att få en kanonbild då det var många härliga grimaser istället.. Men så kul!! Mamma Rebecca lyckades jag med fånga tillsammans med sina fina barn..


.
Annars idag så har jag hunnit med att träna med gruppen Pantertanter som Holjebadet har startat upp.. Kanon att ha kommit igång igen med träningen.. Just denna träning så startar vi med uppvärmningspinningcyklar och sedan kör vi mage på mattor.. Jobbigt men kanonbra..
Efter träningen så for jag hem och slängde i mig en fruktsallad för att sedan fara vidare till Brandstationen där jag skulle på Brandkunskapsutbildning.. Där fick vi lite information om brandsläckare, brandlarm, hur man släcker osv.. Fick släcka två bränder och det klarade jag galant..
Hemma så slängde jag ihop en kycklinglasagne a'la ViktVäktarna medans jag väntade på Rebecca, Linus och Liam.. Åt den goda lasagnen gjorde vi efter de varit här..
Och sedan var det en promenad innan Ernst och nu är det Carola på tv :-)
.
Inatt jobbar jag inte så snart skall jag krypa ner under täcket med en ny bok.. I morron skall jag åka till min mormor för att köra henne till två affärer och så på kvällen är det jobb som gäller igen..
.
Tyvärr har jag inte hunnit med er alla så mycket som jag skulle vilja men jag skall ta igen det.. I promise..
Ha nu en bra natt med god sömn och sen en härlig fredag..




4 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ja du är en riktig käpe.Tcker du är bara så himla duktig och har sån energi.Jag känner mej som en gammal tant .Totalt slut .Men jag vetju att inte rom byggdes på en dag ......Ha det bäst rara du och sov sött Kram Rita ♥

Pierre sa...

Barn är kluriga att fånga. Speciellt de med myror i brallan :) Men du fångade fina porträtt tycker jag.

Nina sa...

Det blev ju riktigt fina foton! Tänk innan digitalkameran fanns... Så många kort man bara fick slänga. För det går ju åt en hel del "inte lika lyckade" innan man får till DEN bilden. Vad duktig du är! :)

Hoppas du sovit gott och att kommande natt går bra!
Kram Nina!

Hanna sa...

Fina bilder.
Kram
Hanna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade