tisdag 25 oktober 2011

Ny rekvisita..

Alltså det där facebook, hur bra är inte det på en skala?? Igår skickade jag en förfrågan till en kille som jag vet har lite "loppisprylar", frågan var om han hade en gammal trästege och så skickade jag en bild från nätet på en sån jag menade.. Och jo han hade en =) Så idag var jag där och köpte den.. FB är grejen!!!
Och givetvis hittade jag mer jag ville ha.. Så när vi åkte hem så hade jag en gammal våg och en gammal läskback med mig i bilen med.. 
Stegen har jag tänkt att använda vid någon fotografering, antingen där någon lutar sig mot den eller kanske något barn som klättrar lite på den.. Lådan hade jag tänkt som en pall eller just en låda man kan sitta i.. 
En gammal köksvåg har jag letat efter ett tag men inte hittat någon jag vill ha eller så har de kostat massor.. Denna tyckte jag var fin så den står nu i vårt stora fönster i köket..
Stegen hamnade i denna hörnan i vårt sovrum, tyckte den blev rätt fin där faktiskt.. Lådan står under den men kommer säkert på något annat ställe till den så småningom.. Måste ha det så det är lätt att plocka med sig när man behöver det till plåtning..


Sitter nu i soffan och latar mig och tänkte göra det ett tag till.. Skall kolla igenom lite bilder som jag plåtade i söndags och slänga ett öga på Halv åtta hos mig.. 
I morgon är det eftermiddag- och kvällsjobb som gäller..


Ha en fin kväll..


Kram Mia

2 kommentarer:

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Snyggt du gjort,gilla stegen.

Annika N sa...

Fina grejor du hittade..Ja ibland är det bra med FB :-)
Lycka till med nya jobbet :-)

Ha det gott vännen !!! Kram Annika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade