fredag 14 oktober 2011

Hipp Hipp HURRA!!!!!!

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Eriks dag!!! 
Idag fyller våra vänners lille son 1 år.. Han har haft ett tufft första år men som den tuffing han och hans föräldrar är så har det ändå gått bra.. Men ibland undrar man vad det är som gör att en del skall få allt och varför livet är så orättvist..
På bilden här över är han 2 månader och vi var och hälsade på honom på lasarettet..
Bilden under är tagen för knappt en månad sedan..
Så i morgon skall vi på 1-års kalas och fira lilla Erik riktigt ordentligt =)


Nu har jag gått av veckans jobbpass och har nu HELG!! Ikväll blir det ett Friskispass och sedan en kväll hemma med fredagsmys..


Felet på bilen är inte hittat och idag skall mannen som vi anlitat göra ett desperat sista försök att hitta felet och vi hoppas så vi blir blåa att det inte är en datorbox som gått sönder, det kostar plenti pluring att sätta en ny.. Just nu känner jag bara för att sälja bilen så jag slipper se den..


En promenad skall jag försöka hinna med.. Tänkte promenera ner till Jennifers presentbod där min dotter, Amanda, praktiserar.. Städa måste jag med göra för här ser ut som f-n..


Ha nu en bra och fin höstdag.. Kallt är det här men så himla skön hög luft..


Kram Mia

7 kommentarer:

Uttan sa...

Grattis hälsning till den söta lilla killen.

Skönt med helg ledigt det har mannen också ja han jobbar sista passet ikväll så det blir ledig lördag söndag.


Trevlig Helg!
Kram!

Fiffiga Systrar sa...

Grattis till lilla erik!!!! Ja man kan fundera på varför det ska vara så lätt för vissa och att andra ska få kämpa redan från början.. livets orättvisa!
Du det lät inget skoj med kakförbud, jag har slutat lova sånt.... du kanske förstår varför.. kramis

Nina sa...

Oj, har det gått ett helt år redan! Jag minns när du skrev om Eriks tuffa start.. Grattis från en okänd då, får man väl säga iaf :) Fina foton på goa killen!

Trist med bilen :( Roligare saker att slösa sin lön på finns ju.. Jag håller tummarna att den inte ruinerar er..

Ha det fint!
Kram Nina!

Lilla Brödhult sa...

Grattis till lille söte Erik:)
Ja bilar som krånglar är inte skoj finns så mycket roligare saker att lägga pengar på... hoppas den går att laga till ett mycket billigt pris..
Ha en skön helg kram Helene

emmashem sa...

Vilken sötnos..Grattis Erik:)
Kram Emma

Lotta sa...

Vilken go kille, han ser ut som en fighter. Det kommer nog gå bra för honom. Kram Lotta

Mys och hemtrevnad sa...

sänder en grattis hälsning till den fina lille killen...gästar din blogg och tycker du har en fin sådan...kramis semlan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade