måndag 24 oktober 2011

Lite nytt..

Lite nytt i livet måste man ha.. Lite förändringar både på det ena och det andra..
Idag har jag gjort en stor förändring då jag har varit första dagen på en ny arbetsplats.. Kul, spännande och en stor utmaning.. 
Ett paket låg och väntade när jag kom hem, eller iaf en liten påse ;) I den låg detta linne..
Kunde liksom inte låta bli att beställa det, tyckte det passade perfekt till mig..
Trött är jag som jag vet inte vad.. Sov dåligt i natt och så är jag ju inte van vid att stiga upp på morgnarna, men lite till är det väl bäst att jag håller mig vaken så jag kan sova i natt.. I morgon ringer klockan igen och jag skall upp och jobba..


I helgen plåtade jag båda dagarna.. I lördags två bröder som jag plåtade för ett tag sedan men då var lillebror lite krasslig och han var inte alls på humör.. I lördags mådde han bra men hade en hel myrstack i brallorna men jag lyckades få till några bilder ändå..
Igår plåtade jag fem barn/ungdomar som var syskon och kusiner.. Det gick ganska bra men jag hade lite svårt att få till det..


Nu skall jag sätta mig med bilderna här och sedan ge mig av till ångestvågen, idag är det nog uppgång tyvärr, men har ingen annan att skylla på än mig själv denna gången heller..


Ha en bra fortsatt kväll och en bra tisdag..


Kram Mia

3 kommentarer:

Lilla Brödhult sa...

Grattis till ditt nya jobb, har du bytt brukare???
Ja det linnet passar dig bra.. härlig bild som vanligt:)
Ha en skön måndagskväll kram Helene

Källeboda lantliv sa...

Nytt jobb låter intressant .. Har du helt bytt bana? Du mästerfotografen ska ju ha det linnet .. Kan förstå att det är svårt att plåta barn .. De sitter ju aldrig stilla .. Kram jeanette. Kallebodalantliv

Familjen Engelbrektsson,Johansson sa...

Ja det passar en bra fotograf,lika härliga bilder här som på facebook.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade