tisdag 22 juni 2010

Motion och plåtning :-)

Idag hade jag inte tänkt att sova så länge.. Vaknade kl 8 och tänkte att jag ligger en liiiten stund till men nästa gång jag kollade på klockan så var hon 10.30.. Gissade vem som flög upp ur sängen då.. Fart blev det på fläsket.. Började då dagen med en promenad i lite sol och lite moln.. Kom lite mörka moln men inte en regn droppe på hela dagen..

På eftermiddagen tog jag min cykel och styrde den mot Vilshult där min fina kompis Anna bor.. Sammanlagt cyklade jag 2,2 mil..

Hemma hos Anna så lekte vi porträttfotografer, jag plåtade Anna och hennes son och hon mig.. Vi är ju lika intresserade av fotografering båda två och det är perfekt att träna på varandra och tillsammans.. Bolla ideér och lära oss om inställningar.. Kul hade vi..



Ja mer har knappt dagen bestått av.. Matlagning och bara slapp med.. Nu är det snart dags att krypa till kojs och i morron har jag tillåtelse att sova läääänge eftersom jag skall jobba i morron natt..
.
Jag skulle ju haft en tävling när jag firade ett år på denna blogg vilket var i maj men jag blev ju inte färdig till att fixa den.. Men nu snart kommer det en tävling, så håll ögonen öppna ;-)
.
Ha nu en bra natt och sov så gott..


12 kommentarer:

Nina sa...

Härligt att du fick sova ut ordentligt!

Vad roligt att ni har samma intresse :) Fina bilder i vanlig ordning!

Hoppas du kan sova länge idag med, så du är pigg inatt.
Kram Nina!

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad skönt att få sova ut och vilka härliga bilder!
Ha en finfin eftermiddag!
Kramis/LenaS

Uttan sa...

Härliga bilder...Glada bilder!!
Rejäl cykeltur det blev men det är härligt att cykla :)

Tävling!!!Spännande!

Kramar!

Hanna sa...

Underbart med sovmorgon.
kram
Hanna

Anonym sa...

Du är ju snart proffs på att att ta bilder ...häärliga motiv ..som man blir glad utav ...ha en bra dag ! nu ska vi njuta av solen ..kram jeanette.kallebodalantliv

Anonym sa...

Fin,fina somriga bilder !!!
Ja det är nog en bra träning att fota varandra. Bra motion fick du med både cykling och promenix.

Ha en härlig kväll !!! Kram Annika

Åsa sa...

Så kul att kunna fota varandra. Måste säja att det syns att du minskat i vikt på bilderna. Bra jobbat.

Kram Åsa

Vit som snö sa...

Det där har jag varit med om också, fick panik över en helt förslösad dag! Men kanske det är så att det var sömn man behövde!!
Jag önskar dej en riktigt Glad midsommar!
Kram Cilla

oumberligating sa...

En "kortis" bara!
Ha en fin Midsommar, alla kategorier!
Antingen du jobbar eller inte!
Kram ifrån "Dag Peter"!

Lilla Rummet sa...

Härligt med sovmorgon när man har möjlighet.
Det blev en regäl cykeltur, men ibland går det så bra att cykla att man inte tänker hur långt det blir.
Önskar dig en härlig midsommarhelg,
Kram Britt

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fina foton, och roligt och ta på varandra. Gissar att ni hade jättekul när ni studsade.
Önskar dig en Glad midsommar.
Kramar
AnnaMaria

mig & alice sa...

Vill önskar dig en underbar midsommar helg vännen!

Kraam
Melinda

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade