tisdag 8 juni 2010

En natt kvar!!!

Ja nu har jag bara denna natten kvar att jobba och sedan är det SWEDEN ROCK FESTIVAL som skall få min hela uppmärksamhet.. Jag skall sova ett par timmar i morgon och sedan drar jag och Johannes dit framåt eftermiddagen.. Patrick skall dit med tre killkompisar, de är alltid där tillsammans.. Johannes skall träffa en kompis där och jag skall träffa min kompis Anna där.. Tyvärr ser inte vädret så lovande ut i morgon men resten av dagarna ser rätt hyfsade ut.. Jag har iaf köpt en regncape idag som jag skall ha om det regnar.. Under den får jag plats med mycket kläder på mig och även min kameraväska kan jag dölja från regnet där under :-)

Idag har det inte heller blivit några bilder men jag hittade dessa tre här under när jag rensade min kamera idag.. Minneskortet måste ju vara tomt till alla bilder från festivalen.. Kommer ju bli en del.. Första bilden är ju trädgårdssoffan vi fick, jag har köpt tre dynor man kan a med ut så man kan sitta skönt.. Rosorna jag hade i mina trånga krukor plus en extra har planteras i den rostiga järngrytan jag köpte på loppis..

Och så vår goa lilla katt, Gusten.. Han är fotomodell nr ett där hemma.. Ett perfekt "offer".. Här sover han gott efter en natt ute på äventyr.. Han märkte inte ens att jag smög omkring, han brukar kolla upp annars men här var han rejält trött..


Nu skall jag ta tag i mitt jobb här.. Är redan lite trött så det kan bli en hård natt, men som vanligt så vet jag att jag fixar det..
Om jag inte syns till här på några dagar så vet ni vad jag håller på med.. Rockar loss på ett fält i Norje som ligger strax utanför Sölvesborg i vackra Blekinge..
.
Njut av tillvaron, det skall jag göra..


11 kommentarer:

Tina sa...

Godmoeeon där =))
Hoppas du fått en bra arbetsnatt!!!
Å, va roligt med festival.
Önskar dig underbara dagar & mycket bra musik & fina vänner.
Va rädd om dig!!
Vilken underbar liten tisetass =) Man skulle varit katt =)

Varm kram Tina

Anonym sa...

Åh så gulliga bilder på Gusten :-)

Ha så kul på SRF !!! Kram Annika

Uttan sa...

Önskar Dej en Trevlig Festival!
Hoppas det blir bra väder.

Fin soffa,mysiga dynor,härliga rosor och underbar rostig gryta.
Å en Gosig Gusten....

Skör om Dej!
Kramar!

Hem och Lycka sa...

Så fin han är! Tack för grattishälsningen hos mig!

kram Mia

Nina sa...

Ha det nu kanonskoj! Vet ju hur du har längtat. Jag hoppas ni får hyfsat väder så du, och alla andra där, slipper frysa!

Ser fram emot bilder sen!
Kram Nina!

Signe 1 sa...

Ha så jäkla skoj på SRF, låter inte helt fel:-)) Sötnosen då, kissemissen!!:-)

Kramkram Sofia

Sköna o Gröna Ting sa...

Ha det nu så härligt på Rock Festivalen och så håller jag tummarna för att solen skiner på när du är där!
Kram
Marianne

kallebodalantliv sa...

Ta det lugnt nu bara..på festivalen kanske du kan få några roliga bilder ..hi,hi..här finns ju mycket att se ...fint du gjort det i din trädgård ...visst kan man ta tillvara gamla krukor och plantera i ...ha det gott ! kram jeanette.kallebodalantliv

Ulla sa...

Hej vännen!

Tack för orden i bloggen och du vet att jag uppskattar det verkligen och jag hör av mig när det har lugnat ner sig här hemma!
Hoppas du har det trevlig på rockfestivalen!
Kramar
Ulla

årstidens bästa sa...

Må så gott.

Kram
Linda

Nyanser av vitt sa...

Hoppas du haft det bra på festivalen och att du inte blåst bort
KRAM

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade