måndag 1 oktober 2012

Musik i bloggen!!

Jag följer en hel del bloggar och en del av dessa har musik när man klickar upp dem.. Har ni stött på en sådan blogg??
Kan vara rätt trevligt, tycker en del, men det tycker inte jag, jag tycker det är mest irriterande.. Ofta sitter jag och har musik på genom datorn, klickar man då upp en blogg med musik så stör det.. Ofta har dessa bloggare satt "iPoden" långt ner på sidan så det tar ett tag att hitta den så man kan stänga av musiken..
Ibland sitter jag med datorn i soffan efter Patrick har lagt sig, och vårt vardagsrum gränsar till sovrummet, utan dörrar, och så råkar man hamna på en blogg med musik och jag får panik att hitta där man stänger av så jag inte skall väcka honom.. 
Så min önskan till er som har musik på era bloggar är att sätt "iPoden" högst upp på sidan så den är enkel att hitta.. 

2 kommentarer:

Monika sa...

Hej! :o)

Tack för gulliga kommentaren!

Jag har ju musik själv och får ofta positiva kommentarer om den. Musiken igår liksom i det jag vill förmedla med min blogg. Den är en viktig del av mej.

Men Du har helt klart rätt i att man borde placera "spelaren" mer lätt-tillgängligt så man slipper söka för att slå av den. Alla gillar ju inte samma. Flyttar den längst upp, NU genast! :o)

Må så gott!
Kram
Monika

freak sa...

hah. de har man allt stött på och tyvärr är jag också skyldig till de.. iaf på min gamla blogg. men vart så less på de att ja helt enkelt stängde av den och spela bara för mig själv.. :P älskar däremot att man kunde göra de ;)

GUILTY ;)))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade