torsdag 18 oktober 2012

Vacker höstdag!!

Idag är det en sådan höstdag som jag gillar.. Solen skiner och det är guldiga färger i löven som sitter kvar på träden.. Om någon vecka finns inte ett löv kvar så gäller att njuta av detta vackra här och nu..
Vill man nu ha vackra höstbilder på exempelvis sina barn så gäller det att passa på  nu medan det är guld i träden.. Idag hade det varit en perfekt dag att plåta i.. Just från dessa bilder vid sk Slussen här i Olofström är det vackert ljus idag när solen är framme och det är lite löv kvar i bokarna..
Om ett par timmar är det jobb för mig som gäller.. Att det är fint väder även när jag jobbar gillas eftersom vi är ute en bra stund, och det i vilket väder det än är, så dagens väder välkomnas med öppna armar..

Önskar er alla en finfin dag och njut av allt det vackra ute..

9 kommentarer:

Källeboda lantliv sa...

ja så vackert ute just nu ..håller med ..där du bor så är det fina vyer ..kram jeanette

Nyanser av vitt sa...

Vackra bilder som vanligt Mia. Ha en fin kväll.
Kram Agneta

Tess på Tilda och Mamma sa...

Underbara bilder du bjuder på, har länge önskat mig några fina höstdagar men här i norr regnar det mest hela tiden och lite snö emellanåt. Ha en fin helg./Theres

Nina sa...

Ja, nu är det vackert när solen lyser på alla färger :)
Önskar dig en fin dag!
Kram Nina!

Härliga Livet sa...

Det är en underbar tid nu förutom allt regn.
Önskar dig en skön helg. Vi ses på Instag....
Kram pernilla

oumberligating sa...

Ja, höst är alltid vackert, särskilt på dina fina bilder, personligen så fördrar jag stekheta molnfria sommardagar, helst i skiftet juli augusti, då "lever" jag, resten är transportsteäcka...försöker verkligen gilla resten av året med, men vid 48 års ålder så har jag kapitulerat och försöker inte lura mig själv, shorts,t-dhirt och gärna barfota då är Oumberlige Peter vid "liv" som sagt!
Kul att få en rad ifrån dig, fast det är nog mest mitt fel, har varit mycket dålig på att kommentera sista tiden, fast idag struntar jag t o m att göra ett nytt inlägg!
Skrev jag trevlig helg?
Kram ifrån Oumberlige Peter!

Stina sa...

Mysiga bilder.:-)

Life´s Silverlining and I sa...

Älskar hösten när det är vackert väder! Fina bilder! Kram Nilla

Nyanser av vitt sa...

Hej Mia
Hoppas att din helg varit fin. Här uppe har det varit uselt väder men då kan man ju pyssla :O)
Kram Agneta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade