tisdag 30 oktober 2012

Härliga månen..

En härlig måne är uppe på himlen i kväll och jag förevigade den.. Det är nu jag önskar jag hade ett större objektiv.. Dessa är tagna med min 18-200, från balkongen..
På tal om önskar så drömmer jag just nu om en till kamera och ett nytt objektiv.. Men tyvärr får det hålla sig i drömmarnas värld ett bra tag till.. Kostar ju en del.. Men en dag så..
3 paket har jag hämtat ut med idag.. Ni som följer mig på instagram (photobymaria1) har fått se vad det var i två av dem.. 
Hit till bloggen kommer de en annan dag..

Sitter nu i soffan och väntar in tiden till jag skall ta mig till jobbet där jag skall vara i 12 timmar, sen är jag ledig ett par nätter.. Hoppas nu inte att jag blir sjuk bara, känner mig lite dassig ikväll.. Har nyst och hostat en del här idag.. Echina guard är intaget och hoppas det skall stoppa upp förkylningens framfart..

Njut av kvällen och varandra..


2 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Usch då hoppas du klarar dig från förkylningen.


Kram Susanne

Fotograf Annie sa...

Fina bilder på månen :)
Jo, objektiv kostar ju en del, i alla fall om man vill ha något av bättre kvalité :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade