tisdag 28 oktober 2014

Detoxdag 8 och 9

Missade att skriva igår.. Förlåt! Fick påminnelse på jobbet av en arbetskamrat som också skall göra det braiga och gå på detoxkur.. Bra där I!!!

Igår gick dagen bra, så även idag.. Jag börjar bli bra på att detoxa ;-)
Gjorde en Ratatouille till middag som var riktigt god, men erkänner att en grillad köttbit hade varit gott till.. Det får det bli nästa vecka..
Detta åts även idag.. Till frukost blir det havregrynsgröt var dag nu, mättande och gott..

Igår bakade jag även fröknäcke, det närmsta bröd jag ätit på 8 dagar.. Sååååååå gott…
Det fick bli fröknäcke till smoothien både igår och idag, och ikväll även en färskpressad juice på ananas, äpple och satsumas.. Gott!!

Och så äter jag så klart mina kosttillskottstabletter, Omega och magnesium plus att jag dricker Aloe Vera gel, perfekt för min mage..

Mycket smoothies och juicer blir det, mest för att det är så enkelt att slänga ihop och så är det ju gott med..

Jag mår som sagt väldigt bra.. Visst kommer det över mig att jag skulle vilja ha lite godis, men jag blir inte hysteriskt sugen, och när jag blir sugen går det suget över snabbt.. Då saknar jag kött lite mer, men på måndag får jag äta det igen.. Tänkte då att jag skall inte äta pasta, ris eller potatis mer än max 2-3 ggr/vecka.. De andra dagarna skall jag äta typ som nu eller ngt kött eller fisk och grönsaker till det.. Jag har ju iaf 10 kg till jag vill gå ner i vikt.. Denna gången har jag bestämt mig för att det skall fungera, men på mitt sätt..

5 dagar kvar av detoxkuren, och de dagarna skall med gå bra, det har jag bestämt :-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade