fredag 24 oktober 2014

Detoxdag 4

Så var dag fyra i detoxkuren gjord, ja igår då alltså.. Och även dag fyra har gått kanon.. Inget kött, fisk, fågel, mjälkprodukter och socker på fyra dagar.. Härligt!!

Startade dag 4 med havregrynsgröt, vilket var första dagen jag fick äta det.. Tog rivet äpple på och soyamjölk till det.. Så gott det var!!
Lite frukt på dagen och så gjorde jag en lins- och böngryta till lunch.. Kan meddela att den var godare än vad den ser ut..
På kvällen kom Jessika från Forever Living och pratade om Forevers detoxkur, den jag går på, och hade även med sig lite mat vi fick smaka.. Det var en  detoxlasagne som var jättegod, och så chokladpudding till efterrätt som också var jättegod.. Basen på den var avokado.. Jag hade gjort blåbärsbollar som jag tyckte var okej i smaken, men de andra gillade dem skarpt..
Kvällen slutade med att jag blev återförsäljare för Forever Living.. Jag skall inte ut och sälja men vill man kan man beställa deras varor från mig.. Det var ju inte riktigt meningen men nu blev det så =)

Jag kan berätta att jag mår toppen, visst hade det varit gott med lite kött men jag klarar mig galant utan.. Godis hade med varit gott men fixar det med bättre än vad jag trott.. Så efter denna kuren måste jag försöka hålla bra matvanor och så motion.. 
Har lite svårt att få in det mellan jobb och mitt hobbyföretag, vill ju inte mina kunder skall få vänta allt för länge på sina bilder.. Just nu har jag en hel del att göra, och då är det tyvärr motionen som får stå åt sidan.. 


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade