tisdag 14 oktober 2014

Jag som skulle bli bättre..

Hmmm… Jag som lovade att jag skulle bli bättre på att lägga ut inlägg.. Men tiden har inte riktigt funnits, men nu har jag tid iaf..

Dagarna går så fort och jag har väl inte så mycket att berätta egentligen.. Jag jobbar, fotograferar och redigerar bilder mest hela tiden..
Det är många barn som står framför min kamera just nu.. Det närmar ju sig jul så nu vill de ha julkort och julklappar..
Kan ju nämna att de bilder jag lägger ut har jag frågat om jag får först..
Barn är så otroligt kul att fotografera, men små barn är också en utmaning.. Inte alla barn som vill vara med på bild.. Tjejen ni ser här ovanför var inte så road av att sitta där vi satte henne utan snabbt som ögat kröp hon iväg och ut ur bild.. Men några bilder fick jag till ändå..
Jag har börjat att tycka mer och mer om att fotografera i studio.. Ja nu har jag ju ingen studio och det suger ju lite.. Tänk att ha en egen studio, vad kul det hade varit.. Som det är nu får vi flytta matsalsmöbler, flytta in soffan, fåtöljer och soffbord in i matrummet.. Montera upp bakgrunden som jag får stryka med ett ångmaskinsstrykjärn och vanligt strykjärn var gång.. Sätta upp blixtar.. Rätt jobbigt innan jag äntligen kan börja fotografera..
Så jag försöker få ihop två fotograferingar på samma dag om det går, så slipper jag asa en omgång iaf..

Nähäpp.. Det var allt ni får av mig just nu.. Ha det gott till vi ses igen..

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade