onsdag 22 oktober 2014

Detox, dag 3

Så har jag snart gjort klart Detoxdag 3..  Även denna dag har gått bra.. Har haft lite huvudvärk och en konstig smak i munnen och en doft jag känt..

Jag startade även denna dag med ljummet citronvatten, och sedan en tallrik sojayoghurt med bär och så lite nötter..
Körde till dottern som bor i Vittsjö idag, hade med min handdrivna mixer med smoothieingredienser i så jag skulle ta det till lunch där.. Gjorde en smoothie som jag inte gjort innan, men fy så otäckt den smakade, så den hällde jag ut.. Men jag har kännt den otäcka smaken i annat med idag fast inte lika kraftigt.. Kan det vara ngt som blir när gifterna är på väg ut ur kroppen?? Måste kolla upp det..
Så när det inte blev ngn smoothie fick det bli en morot och ett äpple och vatten istället.. Dricker mycket vatten med, ca 2 liter/dag.. När jag körde hem så var jag lite småhungrig så stannade i Osby och köpte lite nötter och en vatten..
När jag kom hem blev det sista tomatsoppan, idag kändes det inte lika gott att äta den soppan, så nu skall det bytas till ngt annat att äta till i morgon..

I kväll har jag gjort en smoothie och en egenkomponerad juice..
Det var gott men lite känner jag av den dåliga smaken jag har i munnen.. Hoppas det försvinner snart..

I morgon kommer Jessika till mig, hon skall berätta om detoxen jag kör och bjuda på lite smakprover.. Så lite vänner kommer och lyssnar på henne och smakar på lite gott..

I morgon kör jag på med Detoxdag 4.. Heja mig!!!

1 kommentar:

agneta f sa...

Heja dig Mia, vad duktig du är! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade