fredag 24 oktober 2014

Detox, dag 5

Alltså.. Vad bra jag är!!! Om jag får säga det själv.. Detta går kanonbra.. Men så har jag en bra peppare i Jessika och så har jag bra arbetskamrater som äter nyttigt med.. Svårt att vara på jobbet om alla äter det jag inte bör äta.. Men det funkar kanon, och jag hoppas det fortsätter så..

Idag blev min frukost bovetegröt, men det kommer jag inte göra om igen.. Fy sjutton vad äckligt det var.. Så i fortsättningen får det bli havregröt..

Idag var jag iväg med jobbet på ett möte så det fick bli ett äpple på vägen dit..
När jag kom hem blev det lins- och böngrytan från igår och det blev det på jobbet i kväll med.. Vill äta upp allt istället för att kasta, och frysa vet jag inte om det blir så gott..
Men jag gjorde efterrätt till mig idag med, mest gjorde jag det för att sambon och sambons ena dotter skulle få smaka.. Jag gjorde chokladmoussen som Jessika bjöd på igår.. Soyagrädde och mango på den.. Mums!!
Ikväll har jag jobbat och hade alltså med mig lins- och böngrytan och så hade jag en smoothie med mig med, och så lite frukt.. Man vill ju inte gå hungrig..

Ännu en dag som funkat kanonbra, och som jag skrev i förra inlägget så mår jag riktigt bra, är pigg och magen mår toppen.. Detta borde alla göra någon gång per år..

Kram Mia

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade