söndag 26 oktober 2014

Detoxdag 7

Detoxdag 7 har gått.. Och den har gått bra men lite jobbigare idag.. Så sugen på något sött, och det var ju inte lättare när jag kom hem från jobbet då sambon hade bakat kanelbullar.. Jag tog ingen, men kan inte hjälpa att jag blev lite besviken över att han gjorde detta just nu när jag håller på med detoxen och skall försöka bli av med sockerberoendet..
Många kan tycka det är konstigt att jag inte vill att något sött skall finnas hemma, men skulle man köpa en flaska sprit till en alkoholism som är mitt i en avgiftning? Knappast!!! Men sockerberoende ses inte som så allvarligt.. 

Idag har jag ätit typ som igår, resterna från lasagne och smoothie.. och så har jag gjort en god juice idag med.. Gott med färskpressat..

Nu går jag mot detoxdag 8..
Ha en fin natt och en härlig start på nya veckan..

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade