onsdag 22 oktober 2014

Detox, dag 2

Hann inte skriva igår då jag jobbade till kl 22, men nu så.. Så när jag nu skriver idag så menar jag igår ;)

Igår var det ännu en bra dag, gick kanonbra.. Liten tendens till huvudvärk, men det är ju förmodligen pga detoxen.. 
Direkt när jag steg upp blev det ljummet vatten med citron i, som skall tas var dag..
Till frukost åt jag naturell sojayoghurt med bär i.. Gott!!
Mellan frukosten och lunchen drack jag en färskpressad juice som jag gjort i min nya juicepress.. Så gott med färskt.. Kan vara värt allt man måste diska efteråt..
Min lunch blev en smoothie, borde kanske ätit en soppa men soppan fick vänta till middagen istället.. Även idag blev det tomatsoppa, vill ju inte slänga det jag gjorde igår..
Jag går inte hungrig och blir jag lite småhungrig så tuggar jag lite nötter och morötter..
Så Detoxdag 2 blev en bra dag..

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade