onsdag 4 januari 2012

Glömde och så har jag gjort en tavla ;)

Låg vaken i natt och kom på att jag glömde en händelse som betyder mycket för mig i gårdagens årsresumé.. I september var jag ju i Gävle och träffade en bunt med glada damer.. Vi har träffats och sammanförts via cybern på olika sätt.. En del genom Må-Bra's Lättviktarna som fanns för några år sedan, och så några vänners vänner osv.. Vi har två olika grupper på FB där vi ventilerar ALLT.. Och i September så ordnade fina Nina en träff.. Yngste är 22 och äldsta är 70 (tror jag att det är iaf) och vi hade så kul och trevligt.. Härligt att träffa nya väninnor.. Vi är alla så olika men ändå så mycket gemensamt.. Love you all!!!
Här är jag i Gävle tillsammans med min alltid härliga följeslagare.. Här plåtar jag en kyrktupp.. Bilden har Annika tagit på mig..
Igår kväll satt jag och pysslade ihop en tavla som nu hänger i vardagsrummet.. En enkel liten ordtavla.. Har nu i efterhand kommit på mer ord jag vill ha med så det får nog bli en ny så småningom..
Gjorde en som skall sitta på min "musikfotovägg" med sen.. Den där fotoväggen är klar sedan länge, ja bilderna och ramarna alltså, men väggen skall målas först och jag är ju inte så snabb i starten.. men snart så.. Och då skall ni få se bild på hur det blev..
Flera stycken på FB som ville ha liknande tavlor så jag har minsann fått lite beställningar på dem.. Kul!!


Nä nu är det jobb som gäller.. Ha en fin kväll alla och en härlig torsdag i morgon..


Kram Mia

7 kommentarer:

Bella sa...

Fiffig tavla :) me like!

Annelie L sa...

Klart Gävleresan ska med, fattas bara annat <3 Vi är ju så söta ihop allesammans.
Tavlorna du gjort är jättefina, hoppas du snart får din vägg målad å du får upp alla dina ramar och bilder.
Kram på dig, jobba lugnt <3

Nina sa...

Du har gjort massa roligheter under året som är värt att ta med :) Jag ska oxå göra en "Året som gick" sen, tänkte jag.

Tavlorna gillade jag jättemycket!

Kram Nina!

Patricia sa...

Såna där tavlor är så roliga och går ju att variera i det oändliga .. dina blev jättefina!

Men att du kunde missa Gävle-träffen .. *fniss*

Må så gott!
Kram Patricia

Godastunder-tokigaidéer sa...

Så härligt med en sån tjej grupp att kuna byta erfarenhet och intresse med varandra.
Det är kanske dags att jag blir medlem på fB ändå...

Kram Anna

Evelina sa...

Härligt när man kan finna varandra och att åldern bara är en siffra.
Vilka fina tavlor du knåpat ihop, kan tänka mig att de är efterfrågade. :)
Må så gott, kram Evelina

Nyanser av vitt sa...

Så härligt med tjejträff. Tavlorna är jättefina.
Kram Agneta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade