tisdag 26 april 2011

43 dagar kvar!!!

43 dagar kvar och hoppas det blir minst lika bra väder som det har varit idag.. 43 dagar till vad?? Jo till detta:

(bild lånad hos swedenrock.com)


Jag och min kompis Anna skall ju plåta där i år.. Anna plåtade även förra året medans jag jobbade i en backstagegate, men i år frågade jag om de behövde och ville ha en fotograf till och jag fick ett ja.. Skall bli så vansinnigt kul.. Hoppas bara det blir bra bilder med..
Idag har jag och Anna varit på möte hos SRF så nu vet vi lite vad som skall plåtas och vad de vill ha för bilder..

Innan mötet så stannade vi till på Glassbåten i Sölvesborg..


Och jag smällde i mig en god mjukglass, första för i år.. Mumma var det.. Och ja, jag har räknat in det i mina pro-points..


Annars idag har det varit mest solning på schemat, måste ju passa på att lapa sol när den visar sig och jag är ledig.. Och solbränna har jag fått lite på kroppen och i ansiktet..

Och eftersom jag är ledig så är det en natt kvar i sängen innan det är jobbet i två nätter.. Gott att få ligga i sängen en natt till nu men först skall jag kika lite på tv och läsa nån blogg..
Njut av kvällen/natten och onsdagen..



8 kommentarer:

Patricia sa...

Åh va kul med SRF .. skulle så gärna vilja åka dit någon gång .. =)

Och grattis till att du får fota i år, fasen va kul!!!!!!!!!!!!!

Den såg ju inte äcklig ut den glassen .. har inte köpt glass än men det dröjer inte länge förrän det blir ett besök till vår speciella Slagsta-glass .. den är god den .. =)

Sussa gott i sängen!
Kram Patricia

Nina sa...

Den glassen såg god ut! Det är ju toppen att man kan räkna in lite sånt gott i poängen med :)

Den där festivalen verkar ju jätteskoj. Synd man bor så långt bort... Ozzy är en av mina gamla favvisar. Hoppas det blir bra väder och många foton tagna. Kul att du fick fotouppdrag!

Kram Nina!

mammaxtre sa...

Men vilket roligt uppdrag att få fota. Tänk om jag vore så duktig ändå....

Lapa sol är så skön av koppling. Det gillar jag.

Ha en fin onsdag

Annika N sa...

Vad kul att du får plåta på SRF..
Vilken smarrig glass :-)

Ha en skön onsdag !!! Kram Annika

Anna sa...

Vilket roligt uppdrag med plåtningen, blir en upplevelse!

Lite nyfiken, var ligger båten i Sölvesborg? Ska ner dit snart.
Kram

Peters bildmagi sa...

Tack för kommentaren, den värmer.
Glass o sillabåten i Sökvesborg är en riktig höjdare. Våra barn vill att vi ska åka dit i år igen :-)

Mille sa...

Mjukglass är ju bäst!!
Kommer du ihåg den goda Cornetto soft som man kunde köpa ett tag. De försvann sedan men oj oj vilka goda mjukglassar det blev av dem...
Tack för en toppen bra blogg!!

maria sa...

har inte ätit nån mjukglass ännu men snart blir det, för jag älskar mjukglass....

mysig blogg du har :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade