tisdag 11 september 2012

Sensommar

Snart är det den där mitt-i-veckan dagen igen.. Det går så snabbt så jag hinner inte med riktigt.. Jag hinner inte läsa bloggar och jag hinner inte skriva på min blogg.. Vilket är tråkigt för det vill jag gärna hinna, men så är det ju ibland.. Får göra det de korta stunder jag hittar..
 Vilka härliga sensommardagar vi fått.. Igår när jag cyklade hem från jobbet kl 21 var det 18 grader ute och på dagen hade vi några grader över 20.. UNDERBART!!! Hoppas det håller i sig ett tag, kan behövas lite värme innan vi skall få höst på riktigt..
I söndags var jag och fotograferade en söt liten kille.. Han var en allvarlig herre just denna dagen och ville inte bjussa på så många leenden, men ett par kunde vi lura till oss.. Men tycker föräldrarna att de vill ha mer glada bilder så skall vi prova en dag till =)
I söndags var vi oxå i Kyrkhult på Hörnsjöns Plantskola.. Där har ju Elin, som har bloggen Fröken Knopp, sin lilla fina inredningsbutik.. Och går man in där så kommer man aldrig ut tomhänt, inte jag iaf.. Jag ville ha något nytt på vårt soffbord, valde först ut brickan sen frågade jag Elin vad hon tyckte jag skulle ha på den, och då blev det så här snyggt.. Tack Elin!! Hade kunnat köpt en massa mer saker men nu väntar jag till lite nytt kommer in som hon pratade om ;)

Nähä, nu får det sättas fart här.. Får se när jag får tid näst att blogga.. Ha det gott till vi ses igen..


2 kommentarer:

Källeboda lantliv sa...

jättefint på brickan ..tack för tipset ! ja man blir helt sjuk där ...ja vart tar tiden vägen ? alla verkar känna likadant ..kram jeanette

Nyanser av vitt sa...

Så fint det blev på brickan. Tack Mia. ja jag ska faktiskt göra ett till. Ett lurvigt så det blir riktigt skönt att sitta på.
Kram Agneta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade