fredag 13 juli 2012

SEMESTER!!!!

Semester är det alldeles strax... Men inte för mig utan för sambon som jobbar sina sista timmar nu.. Så på något sätt får vi ju fira det, och det sättet fick jag nyss reda på blir hos min bror med familj hos dem och så beställer vi mat.. Jag tar med efterrätt..
Dessa fina rosor stod i vårt sovrum i onsdags när jag kom hem, gick förbi dem flera gånger innan jag såg dem, dumma mig.. Men så glad jag blev när jag väl såg dem.. Tack älskling!!!! Att få rosor bara så där är mycket mer värt än när man får det på födelsedag, Alla hjärtans dag eller någon annan bemärkelsedag <3
Och så skall ni få se tre bilder från Tivolirock jag var på i lördags.. Bilden här över är på Conny Bloom i Electric Boys.. De gjorde en mycket bra spelning..
Och så härliga Ralf Gyllenhammar som sjunger i Mustacsh.. De gör minsann alltid bra konserter, har ju sett en del nu av dem.. De bjuder också på härliga poser och miner så de blir roliga att plåta.. Me like!!
Och sedan D-A-D.. Jisses vad bra de var!!! Och vilken energi de hade.. På bilden ser ni sångaren Jesper Binzer.. Härlig scenshow med och helst av basisten och sedan av trummisen som åkte upp i nästan lodrätt ställning..
Nu har jag ledig helg, ledig tre dagar nu och sedan jobbar jag sex dagar nästa vecka och två dagar veckan efter det sen är det SEMESTER för mig med i fyra veckor.. Och ja, det skall bli så jäkla skönt och välbehövligt..


Ha nu en fin fredag och du.. Gnäll inte på vädret, du kan ändå inte påverka det och man kan hitta på massor av mys hur vädret än är..


Kram Mia

8 kommentarer:

Rosie sa...

Ska trotsa vädret och ge mig ut i skogen. Ha en skön ledig Helg och njut. Kram Rosie

Källeboda lantliv sa...

Hej så här i semesterbilder .. Vi har precis varit på Öland .. Rättså bra väder faktiskt .. Fick lite färg på näsan .. Gulligt att få rosor .. Kram jeanette

Källeboda lantliv sa...

Semester tider ska det stå såklart .. Hi hi .. Jeanette

Ett Vitare Hem sa...

Ha en riktigt härlig helg!
Kram/Lena

Birgitta sa...

Ha en fin helg! Njut av semestern även om det inte är din ännu! Kram Birgitta

Annika N sa...

Underbart att få lite blommor utan att det är någon speciell dag..Händer här med ibland :-)
Vilka fina bilder på banden, måste vara kul att plåta dom.

Ha en finfin vecka !!! Kram Annika

Patricia sa...

Håller med, nog är de där överaskningarna roligare än det förväntade, även om man blir glad för båda .. =)
Jättefina rosor fick du i alla fall .. =)

Härliga bilder som vanligt när du fotar musiker, det är du jäkligt duktig på tycker jag.

Ha det bäst!
Kram Patricia

Viola sa...

Hoppas du får bättre väder på din semester...jag klagar inte...bra för affärerna :) många som gör utflykt, kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade