onsdag 4 juli 2012

Elins fantastiska hem..

Hej hopp på er.. Hoppas ni har det bra i solen.. Själv skall jag snart ge mig ut på en cykeltur, skall bara vänta på att tvättmaskinen blir klar så jag kan hänga ut tvätten..
Idag på förmiddagen har jag vinkat av Patrick och hans döttrar som i detta nu ligger på vägen mot Göteborg, där de ikväll skall kolla på Madonna.. Jag hoppas att hon är bättre än hon varit på sina andra konserter.. Men skulle tro att själva showen är bra ändå, och jag hade gärna sett den med.. Jag valde mellan att följa med och titta på Madonna eller åka med mina barn för att kolla på Ozzy, och jag valde Ozzy vilket jag är glad för.. Då fick jag umgås ensam med mina två barn plus att jag aldrig egentligen gillat Madonna, och betala bara för att se showen ville jag inte.. Skall ju om ett par veckor till Göteborg för att titta och lyssna på härliga Springsteen och det ser jag fram emot..
Det vackra köket.. Plåtat med iPhone
Igår kväll var jag hos finaste Elin som har bloggen Fröken Knopp.. Hon och hennes familj har renoverat ett hus på landet och de har gjort det så fantastiskt fint, jag hade kunnat flytta in på studs.. Har ni inte varit inne på hennes blogg så gör det, du kommer inte bli besviken..
Nu var jag ju inte där för att titta i hennes hem utan jag var där för ett Blue-cosmeticsparty som Elin bjöd in till.. De säljer olika sorters hudprodukter.. Jag köpte ett kit med bodylotion, handcreme och fotcreme.. Fick testa ansiktspeeling och ansiktsmask och olika krämer.. Var fantastisk mjuk och len i ansikte och händer när jag kom hem.. Verkar vara bra produkter så till hösten skall jag ha ett sådant party, så bor ni i närheten är ni välkomna då..
Fröken Knopps drömbadrum.. Plåtat med iPhone
Igår lånade min dotter, Amanda, hit hennes pappas ena hund.. Hon tänkte att hon skulle ta långa promenader med Ozzy, och det har hon gjort =)
Han jagade katterna lite men hoppas de vågar sig tillbaka igen.. På fredag skall hon lämna tillbaka Ozzy igen och lugnet återfinner sig för katterna..
Instagram.. Miajoh2
Nä nu får det bli tvätthängning och sedan en cykeltur så jag får dagens motion.. I natt är det som sagt jobb som gäller och samma i morgon natt, sedan är nattjobbet över för denna omgång och tre veckors dag/kvälls jobb väntar innan jag tar semester i fyra veckor..

Njut av dagen..

Kram Mia



8 kommentarer:

Nina sa...

Oj så fint och lantligt hon bor! :) Önskar jag var så där pysslig..

Jag hade oxå valt Ozzy om jag hade fått välja, även om jag gillar Madonna med.

Ha det jätteskönt innan det är dax för jobbnatt.
Kram Nina!

Nyanser av vitt sa...

Vilket vackert hem. Jag gillar Springsteen bättre. Har sett honom flera gånger. En gång på Meadowlands och det var magiskt :O)
Sköt om dig
Kram Agneta

Weisser Traum sa...

morgen du liebe
so ein süsses hundli.
hab einen schönen sommer.
herzlichst daniela

Vardagslycka sa...

Åh, en sån fin fotobok du har gjort till bröllopsparet! Kan tänka mig att de blev glada, vilket minne!
Låter mysigt med "party" och kul att få testa lite olika produkter och att umgås och få kika in i ett så mysigt hem!
Önskar dig en fin dag!
Kram, Carina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Även om recensionerna varit sura för Madonna är säkert showen häftig. Men hennes musik har aldrig jag varit så väldigt förtjust i heller. Fina bilder från Frk Knopp.
Kramar
AnnaMaria

Viola sa...

Vilken hem :) läste recensionerna idag...var inte dom bästa kan man säga...var det så illa som dom skrev...kram

Inspiration i vitt sa...

fina fina bilder, förstår att du längtar efter semester nu, så härligt att det snart är dax. Kram på dig/Ingela.

Lisa sa...

Hej snyggis,,,Ja du vem skulle inte vilja flytta in där på studs,,,vilket hemmmm. Madonna njäää hon har nog aldrig riktigt varit min favorit. OZZY i love him. Och Springsteen..mmmm. Du får se många favossar du. Mysigt party du varit på. Så söt vovs men föstår missarna. Ha en fortsatt underbar helg..

Kramar LIsa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade