fredag 6 juli 2012

Ledig helg!!!!!

Sitter just nu på altanen och det har jag gjort i stort sett hela dagen.. Bara pausat vilandet med att städa badrum och rensa avlopp, en kul syssla.. NOT!!! Men det måste ju göras och jag antar att ungdomarna här hade duschat vidare om så hela badrummet hade blivit vattenfyllt..
På altanen har jag roat mig med att fixa de bilder som Fanny valt från sina student- och balbilder.. Jag har småredigerat de bilderna och några har jag gjort som denna här över och några i svart/vitt.. Och nu är de klara för att levereras.. Hoppas Fanny blir nöjd..
I morgon hoppas jag att den danska vädersidan har rätt vad det gäller vädret i Kristianstad.. Då är det Tivolirock och jag har Fotopass dit.. Så jag skall befinna mig där hela långa dagen.. Patrick skall med dit men han kommer lite senare tillsammans med kompisar och så åker de sedan med mig hem..
Danska sidan visar uppehåll och varmt hela dagen, SMHI visar regn från kl 19 och sedan resten av kvällen och det norska vädret visar åska och regn kl 12-18.. Märkligt att de är så oense.. Men jag hoppas att danskarna har bäst koll..

Nu skall vi strax grilla och njuta av lite ledighet.. Just i detta nu har jag tre veckor kvar att jobba.. 21 dagar varav 12 är arbetsdagar.. SEN skall jag ha SEMESTER i 4,5 vecka!!! Gissa om jag ser fram emot det.. Jag gillar att ha sen semester men det är segt veckorna innan man går av..

Njut nu av er fredag antingen ni är lediga eller jobbar..
Ha en bra lördag med så ses vi snart igen med bilder från Tivolirock =)

Kram Mia

4 kommentarer:

Anna sa...

Fin bild, du lyckas alltid!
Du har verkligen sen semester men den som spar han har :)
Hade själv tidig sem men jag har en vecka i augusti också.
Ha en bra kväll!! Kram

Nina sa...

Det låter skoj med tivolirock :) Önskar er en fin helg!
Kram Nina!

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Vad skoj att ha att ha något roligt att se fram emot :O)

Hoppas det blir bra väder.

Jättefint foto på Fanny!

Kram Milla

Ett Vitare Hem sa...

Ha en fin söndags eftermiddag!
Kram/Lena

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade