måndag 2 juli 2012

Bröllopspresent..

Idag kom bröllopspresenten som jag beställt till finaste Anna och Tobbe som vi var på bröllop för på midsommar.. Jag var ju "anlitad" som fotograf och hade bestämt sedan innan att jag skulle ge dem en fotobok med bilder från bröllopet..
Just denna beställde jag från Önskefoto.. Mycket enkel att pussla ihop..
Ikväll var vi och överlämnade den hos paret Skogh.. Och de blev riktigt glada.. Häromdagen var de och hämtade alla bilderna som blev ca 850 st och så idag fick de då denna fotobok..
På bröllopsdagen fick de en fin pappkasse med choklad, mousserande vin och jordgubbar.. De drog ju direkt till ett hotell i Malmö för att dagen efter dra vidare mot London.. Och då tyckte vi att de skulle ha något gott att mysa med på hotellet.. Och det blev de glada för..

Nu har jag jobbat tre nätter och är nu ledig i två innan det är dags för de två sista nätterna denna omgången.. Nu har jag 14 arbetsdagar kvar innan jag går på semester, en semester som startar med en konsert på Ullevi med Bruce Springsteen och två nätter på hotell och det ser jag fram emot mycket..

Njut av sommarkvällen..

Kram Mia

4 kommentarer:

Anna Stenberg sa...

Boken ser ut att vara jättefin!!! Anna

Betong ute och inne sa...

Tack Mia,
för de fina kommentaren...ja jag hoppas de blir nöjda...
Såå kul med en sådan bok, ett minne för livet!

Ha det bra
Kram Malin

Ett Vitare Hem sa...

Ha en finfin dag!
Kram/Lena

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Så proffsigt!
Jag förstår att de blev glada.
Kram Anette

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade