måndag 9 juli 2012

En härlig helg..

Som vanligt så gick helgen i en rasande fart.. I fredags så tog vi det bara lugnt, grillade och satt på altanen fram till på småtimmarna, hur skönt som helst..
I lördags for jag framåt middagstid till Vilshult för att hämta upp min kompis Anna och så drog vi till Kristianstad och Tivolirock där vi hade fotopass.. Fick ett extra uppdrag som vi skulle göra med åt Tivolirock..
Det regnade och var tråkigt väder fram till klockan var ca 17, då slutade och höll uppe resten av kvällen och det var hur varmt och skönt som helst.. Bilderna jag tog har jag bara snabbt kollat igenom men skall sätta mig och jobba med dem ikväll har jag tänkt.. Så ni får vänta lite på bilder därifrån..

Igår var jag och plåtade söta lilla Thea som fyller 1 år på onsdag.. Hon var lite svårflörtad och ville inte skänka mig så många leenden men tror nog att några bilder blev bra ändå och något leende hann jag med fast det gick snabbt ;)
Här sjunger mamma en av favoritlåtarna, Imse vimse spindel, och sjunger man den måste man ju göra rörelserna till förstås..
Mer bilder på lilla Thea kommer säkert men först skall föräldrarna få se dem..

12 dagars jobb har jag kvar innan jag får ta semster, vilket jag ser fram emot, det behövs nu.. Känns  i hela kroppen att det var ett tag sedan och det har ju varit lite struligt på jobbet så då känns det ju än mer i kroppen.. Hoppas på en semester som har bättre väder än vad det varit hittills.. Igår och idag har det ju varit bra väder iaf..

Ha nu en fortsatt fin kväll och en bra vecka..

Kram Mia

7 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hej du resande fotograf;-) Det ska bli kul att få se bilder från Tivolirock och kanske någon mer på söta Thea.

Nu hoppas man att sommarvädret ska hålla i sig en längre tid...

H a det fint och må så gott!
Kram,
Regina

Nyanser av vitt sa...

Vilken söt liten sångerska. Visst ska det bli skönt med semester. Jag har inte heller börjat min ännu. Och vi ska väl få SOMMAR :O)
Tack fina Maria för de fina orden hos mig. Jag blev jätteglad. Sköt om dig
Kram Agneta

Annelie L sa...

Så söt din lilla fotomodell är...leenden är svåra att få på befallning , men kort kan bli bra ändå. Mitt bästa kort på mitt ena barnbarn är när hon som tvååring skulle ta sitt första dagis fota, surare unge får man leta efter, men vilket underbart kort det blev. Man kan inte låta bli att le när man ser henne. Nu är hon 14 år och ler ljuvt när kameran kommer fram .( om hon har lust)
Kram vännen , hoppas du får en ljuvlig semester när det blir så dags.

Viola sa...

Vilken liten raring...hoppas nu att fina sommarvädret kommer lagom till din ledighet, kram

Nyanser av vitt sa...

Vi är på väg ner till Göteborg. Blir mysigt. Ha en fin dag.
Kram Agneta

Lisa sa...

Underbar minimodell..Jisses så du flänger och far men du får ju se mycket ...snyggt me.. Ha de gott söta..

Kram Lisa

Annika N sa...

Vilken liten sötnos :-) Tror jag det att det ska bli skönt med semester..

Ha det gott !!! Kram Annika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade