tisdag 20 mars 2012

Trötter!!

Jag är så trött att det känns som jag skulle kunna sova i dagar, så gissa om jag längtar till helgen då jag äntligen får två hela dagar efter varandra.. Det var ett tag sedan.. En dags ledigt har jag haft men inte två på ett tag.. Idag har jag ju jobbat på ledig dag med..
Har haft utslag som kliat något så oerhört men det har försvunnit, vet inte alls varför.. Kanske stress??
Patrick och jag var och handlade på Maxi idag och när jag gick förbi skoavdelningen så såg jag dessa tygskor här över.. De gillade jag och enbart 99:- så de fick följa med hem.. Passar ju perfekt till mina orange byxor med..
Och en kaktus fick också komma med hem.. Ville haft en bellis men hittade ingen jag tyckte var fin, så det fick bli denna som ändå är fin med sina rosa knoppar..
Igår kväll, förmiddagen idag och nu ikväll så har och är det redigering av bilder på lille Vilde som gäller så att föräldrarna kan få se dem snart.. Har ju jobbat så mycket att jag inte hunnit med..
Tyvärr blev de inte jättebra =(Det var så dåligt ljus så jag hade jättesvårt att få till klara fina bilder.. Men vill föräldrarna så gör vi om det.. Det var en ganska grå dag jag var hemma hos dem och ljuset från deras fönster var inget bra.. Jag önskar att jag hade studioblixtar.. En dag skall jag införskaffa det när jag hittar till bra pris.. Vet att kaffebrus.com ibland har till bra pris.. Får hålla ögonen öppna efter det..
Hoppas ni alla har haft en bra dag och förhoppningsvist inte lika grått och trist väder som vi har haft här.. Ha nu en bra natt och en härlig onsdag..

Kram Mia

6 kommentarer:

Lilla Brödhult sa...

Ja jag förstå om du längtar till helgen när du får vara ledig 2 dagar,, en dag är för lite man hinner inte återhämta sig,,
snygga skor till ett kanonpris, ja dem passar bra till dina nya byxor,,
så fina bilder du tar:)
Ha det så gott kram Helene

Marina sa...

Hej. Njut av ledigheten i helgen. Det har du gjort dig förtjänt av.
Kramiz Marina

Annelie L sa...

Dom skorna ser verkligen ut att tillhöra dig , duett står Mia skrivet med stora bokstäver på dom, vilken tur att dom var så billiga....
Hoppas föräldrarna blir mer nöjda en vad du är med bilderna, han är ju riktigt söt killen i alla fall ;))
Ha det fint // Kram

mo sa...

Söta kängor, Maxi har mycket fint, jag köpte med kängor där för ett par månader sen som jag inte använt än, de är vårkängor, lite klack o spets på...
En liten stund av sol hade vi, fick sådan röjarlust o vårpimpade framsidan, utemöblerna åkte fram o penserna åkte ner i krukor osv..skönt när det är i ordning.
Ha de fint vännen, kramar

Lina sa...

Du hade inte behövt känt dig stressad! Bilderna blev ju så jäkla kalas! Vi har minsann svårt och välja mellan alla! Nu längtar jag bara tills jag ska förstora och sen ska de upp på våra väggar,jag lovar då att skicka en bild på väggen,haha! :p

Annika N sa...

Vi fick iaf lite sol idag. Söt kille :-) Kram !!! Annika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade