torsdag 18 augusti 2011

Nervös!!!

Ja fy.. Nu är jag nervös.. I morgon skall jag på ett fotouppdrag som jag aldrig gjort innan.. Jag tror det blir superkul och annorlunda men det gör ju inte mig mindre nervös.. Jag är ju liksom inget proffs..
Jag var ikväll inne hos min granne, som är fotograf, för att få lite tips och det fick jag.. Så håll tummar nu att jag kan få till lite bra bilder i morgon kväll..

Idag har jag varit hos min mamma och pappa.. Jag klippte pappa och skjutsade mamma till affären..
Utanför huset har de en fjärilsbuske och lägligt nog hade jag kameran med mig så jag försökte fånga lite fjärilar..


Så vackra små djur.. Eller är de det?? Tittar man riktigt nära på kroppen och ansiktet så är de rätt fula faktiskt, nästan lite otäcka.. Men det vägs ju upp med råge av de vackra vingarna..


Nu skall jag läsa lite bloggar innan jag skall krypa till kojs, men sova kan bli svårt.. Kommer att ligga och fundera på fotograferingen i morgon, den varar ju i flera timmar med så mycket att fundera på i natt ;)


Ha nu en fin fredag alla fina..


Kram Mia

9 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Du klarar det elegant! Lycka till:)

Kram Susanne

KAtta sa...

Ohh vad roligt!! Det kommer gå super!!! KRAM!

Vita rosor och förgätmigej sa...

Lycka till! Vet precis hur det känns. Var ju iväg på ett jobb här om veckan och det var verkligen supernervöst... Men det går bra bara man tar det lugnt och kör på det man faktiskt kan... ;0)

Kraaam/ Anna

Annika N sa...

Lycka till idag :-)

Trevlig helg !!! Kram Annika

Anette sa...

Ha ha de fixar du lätt så fina bilder som du tar vännen:)
Lycka till.
Kramen Anette

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen!

Har datorproblem och har inte kunnat kika in här så ofta som jag velat. *suck!*

Vad kul med fotojobb! Det kommer gå jättebra, du tar så fina bilder. =)

Kikar in för att önska dig en härlig helg! =)

Kram kram

Annelie L sa...

Gick det bar, känner du dig avslappnad och nöjd?
Vilka underbara fjärilsbilder du tagit, jätte fina !!
Kram till dig // Annelie

agneta sa...

Ja, nu är det över och jag tror säkert att du klarade av ditt uppdrag och kan känna dig nöjd och avslappnad! Och tänk vad lärorikt det måste ha varit.

Fina fjärilar har du också fotat, men vad heter den busken "fjärilsbuske"? Ha en riktigt bra söndag! Kram Agneta

Hem och Lycka sa...

Spännande med uppdraget! Underbara kort! Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade