onsdag 29 juni 2011

Sommar när den är som bäst..

Eller nu skojade jag lite.. Vädret är ju som bäst just nu men man skulle varit ledig med då hade det ju varit en ännu bättre sommar.. Jag har lite drygt tre veckor kvar innan jag loggar ut från jobbet för lite semester.. Så skönt det skall bli..




Igår plåtade jag en kille som skall konfirmeras på lördag.. Tyvärr blev inte bilderna så bra som jag ville och jag hade gärna gjort om det.. Men familjen var nöjda med det som blev så då får jag ju med vara nöjd..
Idag har jag plåtat Patricks äldsta dotter, Emelie, som också konfirmeras på lördag.. Vi var utanför kyrkan i Jämshög där konfirmationen kommer att hållas.. Jag tror att det blev några bra bilder, har bara hunnit få in dem i datorn än och har inte hunnit gå igenom dem ordentligt..




Skulle ju plåtat Johannes studentbilder idag med men det har jag inte hunnit, hoppas jag hinner det i morgon när jag vaknat..
Jag var borta hos en kompis och lånade en psalmbok vi hade till plåtningen, då hade jag kameran med för att plåta deras nya familjemedlem, en liten söt svart Cocker spaniel.. De bilderna har jag inte heller hunnit gå igenom men skall fixa nån bild så jag inte behöver visa Sweden Rock bilder var gång jag bloggar ;)


I morgon kväll (om vädret tillåter) skall jag plåta gravidbilder.. En tjej som vill ha bilder på sin mage nu i sluttampen av graviditeten.. Så det skall jag fixa till henne.. Även hennes sambo skall vara med och vi skall vara ute.. Skall bli kul.. Har varit ute på nätet nu och kollat runt lite på sådana bilder så man kan få lite tips..


Jobbet nu i två nätter till innan jag är ledig i helgen..
Ha nu en fin natt med god sömn och en bra torsdag i morgon..


Kram Mia


Ps.. Två dagar kvar på min tävling.. Har du inte anmält dig än så är det dags nu.. Klicka er in HÄR och anmäl er.. Ds

2 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hej raring...jag trodde ett tag att det var konfirmanderna du visade bild på *ler*

Det är en del i bekantskapskretsen och på jobbet som inte börjat sin semester ännu och alla är samstämmiga...det är nu man skulle ha semester...vilken värme och vilka underbara kvällar...

Ha det gott!
Kram,
Regina

Nina sa...

Vad roligt med alla fotouppdrag :) Och dom där Sweden rock-bilderna är kul att få se, tycker jag..

Hoppas du hinner fota det du ska och att du blir nöjd med bilderna.

Kram Nina!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade