söndag 19 juni 2011

Inget att skriva om...

Nä idag har jag egentligen inte ett dugg att komma med.. 
Jag har sovit halva dagen, jag har promenerat i 30 minuter och vi har grillat.. Och så var denna dagen för jag jobbar ju igen i natt..


Jocke Berg i Hardcore Superstar
Kan iaf bjuda på ett par bilder från Rockfestivalen så jag har något att komma med ;-)


Ashley Purdy i Black Veil Brides..
Så där ja.. Hoppas ni har haft en bra dag och att det inte regnat för mycket på er..
Sov nu gott, själv får jag vänta med sömn till i morgon bitti..
Njut av söndagen..


Kram Mia


Ps... Glöm inte min tävling ;-)

9 kommentarer:

Jen Fotografi - Fotograf i Västervik sa...

:) Förhoppningsvis kommer det upp några imorgon, beroende på om min kompis godkänner de eller ej ;) kram o detsamma!

Nina sa...

Fina bilder blev det iaf. Det är inte alltid det händer så mycket och såna dagar är ju rätt sköna dom med, då och då.

Hoppas natten gått bra och sov gott när det blir dags!
Kram Nina!

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka fina bilder!
Ha en härlig söndag!
Kram/Lena

Anonym sa...

wow vilka bilder!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Häftiga bilder, du behöver inte skriva något när du har såna bilder.
Ha en skön söndag
Kramar
AnnaMaria

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Vilka bra bilder, var det du som tog korten?
Då stod du riktigt bra framför scenen.
Kram Anette

Roses & Angels sa...

Hej! Ibland är det så bara, att man inte har nåt att skriva om. Vilka proffs bilder från festivalen. Kan man få gå på foto kurs hos dig hihi. KRAM

Roses & Angels sa...

Tack vännen! =) Jag tar 20 kr styck för tillfället. Egen text går att få om man vill. Inte för långt bara =) KRAM

Johanna Stålros sa...

Så är det ibland- fantasin tryter. Men det gör ingenting. Kram Johanna

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade