tisdag 22 januari 2013

Långt mellan gångerna!!

Jag har legat av mig lite vad det gäller bloggandet och det kommer inte inlägg så ofta.. Men det har å andra sidan inte hänt så mycket heller..
Jag har börjat på nytt jobb hos en annan brukare och går just nu introduktionspass där.. Tycker det känns helt okej än så länge.. Annars har jag mest tagit det lugnt och bara varit...
Idag har jag varit nere på Jennifers Presentbod som ligger här i Olofström.. Tanken var att se om jag hittade några nya snygga lampor till fönstret i vardagsrummet.. Jag har ju presentkort hos Jennifers så det passar ju bra att använda nu när vi har renoverat vårt vardagsrum.. Lampfötter som jag hade tänkt mig hade hon inte hemma men hon beställde till mig.. Så nu ser jag fram emot att få hem dem..
 Denna väggljusstake hittade jag hos Jennifers och förälskade mig i den på en gång.. Så den fick följa med hem.. Bra när man får presentkort av flera i samma butik.. Den hänger nu på väggen i vardagsrummet, där tavlan jag visade lite utav sist hängde, så den fick flytta till annan vägg.. Så fint det blev..
Nu vill jag bara hitta en gammal skänk eller ett vitrinskåp med och måla det svart, och så måla vårt skåp/hylla svart med, sen är jag rätt nöjd med rummet..
Och så en bild på Pelle.. I denna ställning sovandes hittar man honom ofta.. Vet inte om jag tycker det ser så skönt ut men han verkar ju tycka det och sover så gott..

Ha nu en fortsatt bra vecka om vi inte ses innan den är slut.. 

4 kommentarer:

Annika N sa...

Fina ljusstakar, alltid roligt med lite nytt. Ha ha..så ligger Findus också ofta.

Lycka till med jobbet !!! Kram Annika

Vita Falkens Lantliv sa...

Så fin vägg ljusstake! Vad skoj att rummet börjar bli färdigt, snygg tapet!

Kram Susanne

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Så fin väggljusstake!
Så urgullig lurvig liten kisse.
Ha en fin helg!
Kram Anette

Källeboda lantliv sa...

Fina ljuslampett du hittat .. Piggar upp med lite nytt ! Nytt jobb , verkar kul .. Kanske mår du lite bättre nu då ! Ombyte förnyar eller hur ? Nej visst är det så ibland att man har dålig inspiration .. Men bloggar kan ge energi ibland tycker jag . Vi är ju flera som bloggar .. Ibland är vi uppåt ibland neråt .. Lika För alla som mamma brukar säga .. Ha en skön helg ! Kram jeanette

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade