söndag 13 januari 2013

Helgen över!!!

Så där ja.. Det sa POFF så var denna helgen över med.. Men kan ju berätta att vardagsrummet är nu färdigtapetserat, lite lister som skall upp sedan är det klart.. Och snyggt blev det..
Nya gardiner har kommit upp i vardagsrummed med.. Nya fönsterlampor hade ju inte varit fel men det får vänta.. 
Fönstret ni ser som ligger på golvet, det har jag målat vitt och skall ta och slipa lite på det så det ser slitet ut.. Har haft det hängande över vårt skåp i trärent, och i rutorna har det suttit brun papp som jag rev hål i och där satt bilder på barnen.. Nu skall det in vita Paspartouer och sedan bilder på blommor.. Sen skall fönstret hänga över soffan..
Helgen har gått till träning på gymmet, där jag för övrigt varit tre gånger denna veckan, och så har vi varit på födelsedagskalas.. Min brors äldsta pojk fyller 20 och min svägerska fyller annan siffra.. Trevligt att kalasa lite och träffa dem.. 20-åringen går i skola i Göteborg så vi träffar ju inte honom så ofta, så det var kul att träffa honom innan han far tillbaka upp igen..
Idag har jag fotograferat 4 barn/ungdomar och 2 hundar.. Denna goding tyckte det var lite tråkigt att modella så hon försökte krypa ur bild några gånger.. "Kryper jag försiktigt så ser de nog inte att jag försvinner".. Här gäspar hon stort..
Så roligt att plåta och just hundar är jäkligt kul, gör jag gärna mer..

I morgon startar ännu en ny vecka, som jag hoppas blir en bra sådan med kanske lite positiva besked till mig...
Ha en fin start på veckan..

1 kommentar:

Nina sa...

Vad fint ni har gjort :) Det där fönstret som tavla var läckert..

Ha det fint!
Kram Nina!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade