måndag 10 december 2012

Jag har tur!!

Jag är så glad för att jag inte är sämre människa än att jag kan ändra mig... Från ett aldrig i livet till alltid i resten av livet har jag ändrat mig..
Jag är så glad att jag träffat denne man:
Och jag är så glad att han står ut med mig, och helst i nuläget.. Av olika anledningar har jag inte mått bra ett tag och gör inte än, men nu ser jag att det kan bli en vändning.. Jag har antagligen varit pest och pina här hemma, men Patrick finns där för mig alltid i alla lägen.. Han finns när jag behöver och accepterar när jag känner att jag vill/behöver ha lite ensamma stunder.. 
Patrick har fått ta väldigt mycket här hemma nu ett tag, men jag hoppas jag snart är tillbaka till mitt rätta jag och jag hoppas han står ut den tiden med.. Han är den jag vill leva med resten av mitt liv (även om jag inte vill gifta mig, ha ha).. 
Jag älskar dig Patrick!! 

1 kommentar:

Annika N sa...

Sköt om dej och kärleken <3 Kram Annika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggintresserade